scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Brandblusser
Sorry hoor, maar je as vergeten te monteren?
damn
Volgens mij bedoeld hij dat hij ze oude as eruit had gehaald, en m er vervolgens weer in had gezet ipv ze nieuwe as ;)
/edit/ psychodude was me voor /edit/
 
HAha oude eruit oude erin :D soort van ali garage tuning...
Ghehe breng je auto daar en ze halen er goede dingen uit en zetten er 2de handse troep in :D lol
 
Achterwiel in de berm met veel sneeuw, volle bak toeren late janke en dan stukje duwe tottie op de weg komt en volle bak omhoog komt, ging 2 keer goed ,de derde keer liep ik er 10 meter achter aan :-)
 
op het school plein wegrijen en dat je scoot bij de eerste volgende stoplicht (100meter uitvalt) en me maat staat te kicke en er komt een sloot benzine onder me scoot vandaan. kijk ik 8er me vanaf de school 1 strook bezine 8er me aan :P
 
Weet nog een leuke

Bij ons hebbie een fietspad en als et ook maar een beetje vriesd is het echt een ijsbaan:P
Ik sochtends uit de garage , start me scooter, ziek een chick voorbij rijde op een Aerox
Dus ik denk hoppa erachteraan:P
Maar ze had al een voorspongetje en ik d8 ik zie er ergens in de verte straks wel rijde , maar ik zag er niet:P dus ik rij de bocht om, ligt ze daar plat op er bek aan het begin van het fietspad:P

Wel zeilig dus ff overeind geholpen:P maar als zei niet was gegaan was ik et geweest :D:P
 
Ik was eindelijk uit, pas een scooter en denken dat ke alles kan, effe een wheely proberen, schiet me ineens de scooter onder me uit..Was ook nog redelijk druk op het schoolplein..
Of even zonder uitlaat rijden en dan politie tegenkomen..
 
net met mijn 'nieuwe' band (tweedehands slick, opgesneden) een leswagen inhalen en toen ik ervoor zat iets teveel gas geven waardoor de achterkant een meter uitbreekt :eek: ging geelukkig goed
 
2 jaar geleden (13 jarige leeftijd) op m'n broer's verjaardag was het allemaal heel gezellig, ik dronk gezellig wat biertjes mee.
Eind van de avond, komt er een vriend van mij langs op z'n pizzabrommer, dus ik vraag of ik er op mocht rijden, en dat was allemaal wel best.
Ik met me stomme kop denken dat ik een of andere racer was, toen ik een paar straten verder op was, ging ik volgas door een bocht, wat makkelijk zou moeten kunnen.
Maar nee hoor, ik raak met m'n achterwiel een stoepie, WHOP plat op m'n smoel.
Niets aan de hand (dacht ik) dus ik reed verder, staat vlak bij m'n huis die vriend te wachten, die zegt: He nick, stop maar weer.
Dus ik rem, en laat me zo om vallen.

Achteraf bleek dat ik m'n been had gebroken ofzo, dus heb nog een aantal weken in het gips gelopen :(
Maar heb er wel wat van geleerd :D niet onder invloed rijden :P
 
Dat vind ik geen blooper, maar gewoon JKK dom/stom.. met alcohol (te veel) gaan rijden, mja, hier kunnen we natuuurlijkw el weer een eindeloze discussie van gaan maken..
 
Oja, en een half jaar geleden had ik ook zoiets.

Ik was met een groep vrienden naar spaardam (gat in de buurt van haarlem), nou heel gezellig allemaal, maar ik verveelde me, dus ik pakte een scooter van 1 van hun, dacht ff lekker stukkie rijden.
Naja, ik rijden en rijden (op KUT Neo's waarvan koplampen omhoog stonden) en toen voelde ik opeens alles hobbelen, kijk ik omlaag rijd ik op het gras.
Nah daar was niets erg aan, maar toen zag ik dat het opeens in een heuveltje naar beneden liep, en toen ging ik wel hoor.
Weer plat op mn smoel........
Geen letsel op gelopen, en ook hiervan heb ik wat geleerd, niet op door sjonnie's gefixxte scooters rijden :P


Scooter had wat gras pollen eraan hangen maar verder niet :D
 
2 Lars#Dragster: Op die leeftijd denk je dan nog dat je stoer bent..... ben blij dat ik nu wel iets verstandiger ben geworden.
 
sta in scooterhok op school twas nog al koud duz zet mij shoke open krij naar huis en mijn scooter reed voor geen meter viel constant uit en trok niet door thuis aangekomen zie ik dat mijn shoke open staat |( 8P
 
Ik ken een kerel die door een goede blunder ze halve Nsr heeft afgebrand...

Kwam s'nachts thuis en brommer stond in de tuin hij liep er langs en rook benzine. Maar het vroor ook en hingen ijspegels aan z'n frame, wat doet ie: gaat het ff smelten met z'n aansteker!!! De rest spreek voor zich, brandweer, politie, moeder pols gebroken omdat ze naar buiten rende en er lag ijs.... 1 groot drama...

greetz,
 
Oww, zo ken ik er nog 1:

Kampvuurtje maken en dan colaflessen benzine op het vuur gooien bleek in de smaak te vallen.
Waar haal je benzine vandaan ?
Idd, uit 1 vd 40 brommers die op het kampeerterrein stonden (bigmeeting brommerforum).
Alleen om dan bij te gaan lichten met een aansteker is wat minder slim (ok, als je stoned en dronken bent is dat heel logisch denk ik ;)).
Om daarna de brandende colafles iemands (he Lawrence) tent binnen te schoppen, deze daarbij omtoverend in een open deur tent, dat is ook wat minder slim.

Al was de NSR niet echt beschadigd, beetje geschroeid.

Niet mijn actie overigens, ik heb alleen een keer de plaatselijke spoordijk in de hens gezet toen ik het vuur wel even uit zou maken met hooi.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top