scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
aan me sr aant sleutelen steek een maatje van me mn tank in de hens (buddy moest eraf),
total panic @ schuur
arm op tankgat gelegd, vuur gedooft,
stomme eikel dacht dat het niet aanging :|
 
Sleutel in je buddy van je runner laten zitten, buddy dichtdoen, half uur proberen met je hand onder je kap langs je buddy open te doen, 3 maten laten proberen, 1 klein mannetje laten proberen met kleine handjes---> buddy open, kap verrot :P

ik me trouwens niet zelf gebeurt.
 
mijn laatste ''blooper'' was zip aankicken, btje gassen bla bla bla... viel uit en kreeg hem niet meer aan. hele tijd staan kicken en schelden. terug naar huis gelopen, volgende dag weer geprobeerd... bleek benzine kraantje uit te staan:D lekker daaan
 
Klinkt bekend......

of je scooter valt uit @ een meeting, denk je dat hij gruwelijk is warmgelopen.... Kom je erachter dat je vlotterbak kurkdroog is :)
 
Originally posted by C.T@Benelli
Ik Weet ook Nog Wel Een n00bis Actie Ik Mijn 50 CC Polini Monteren Zuigertje Erin Enz Enz ik Starten Notebene In De HuisKamer Geef Vol Gas Om Hem Beetje Te Proberen KLAK Zegt Ie Wij Cil Eraf Halen Bleek Dat Ik De Zuiger Er Verkeerd Om Had In Gedaan whahahah

shift-teef :D :P
 
of er na 20 minuten je oude yamaha in elkaar trappend achter komen dat je de zuiger ondersteboven heb gemonteerd:|
 
iemand van me school vorig jaar overkome...
kerel vlamt poort uit, maar had auto niet gezien.. resultaat --> knal erop... niet veel schade behalve gebarsten voorlip (booster) en gescheurde kleren, en geschaafde knie...moest dus wel eventjes naar ziekenzaal op school.. zegt hij tegen 1 van zn vrienden..rijd jij met mn scooter naar het pleintje (pleintje is ong. 50meter verder) start kerel de scoot terwijl hij er naast staat, en geeft volgas.. resultaat --> scooter omhoog op stoeprand, scooter tegen muur geknald, en knal op zijkant gevallen.... schade.. ipv enkel voorlip van ervoor, nu ook voorvork krom, remhendel afgebroken, voorkap, en achterkap gebarsten (chromé kappen), en nog paar dingen... scooter kon niet meer starten nu, en voorvork compleet kapot...
heb je nog ff geluk dat eerst enkel de voorlip gebarsten was :)
 
Stond bij een tankstation, ff kijke wat er een raar geluidje maakte bij de voorvelg. Scooter gewoon laten lopen en alleen bij het handvast vasthouden, dan prongelijk gas geven onder dat je het door hebt... resultaat: scooter die paar meter gaat rijden zonder iemand er op en dan op de grond flikkert
 
Originally posted by sr-xtreme
mijn laatste ''blooper'' was zip aankicken, btje gassen bla bla bla... viel uit en kreeg hem niet meer aan. hele tijd staan kicken en schelden. terug naar huis gelopen, volgende dag weer geprobeerd... bleek benzine kraantje uit te staan:D lekker daaan

Bekend verhaal jasper :rolleyes:
 
Originally posted by DvD
of er na 20 minuten je oude yamaha in elkaar trappend achter komen dat je de zuiger ondersteboven heb gemonteerd:|

dit hoort niet bij de bloopers, maar meer bij bijzondere verichtingen. een zuiger op zijn kop monteren , dat is me nog nooit gelukt. hooguit achterstevoren
 
Vriend van me;

Was beetje aan het bumperkleven bij een Golf. Golf ging op de rem voor een drempel, die jonge reed er dus vol achterop.. Stappe 4 allochtonen uit, die vriend van me bood meteen ze excuus aan en dattie het wel zou regele met de politie en verzekering enzo. Die bestuurder meteen; Nee, geen politie geen politie!! is goed mijn fout!! en reed snel weg..

Hoezo die auto was gestolen :P
 
je hebt een nieuwe rox sinds 1 dag.
je kijkt ernaar, en houdt em scheef aan het stuur.
té scheef en et ding valt om....
2 keer gebeurt :D

geen schade omdat ik em nog net wist "neer te legge"
 
Originally posted by Sid
je hebt een nieuwe rox sinds 1 dag.
je kijkt ernaar, en houdt em scheef aan het stuur.
té scheef en et ding valt om....
2 keer gebeurt :D

geen schade omdat ik em nog net wist "neer te legge"

8P
 
ja met 60 een bushokje ramme , met je wiel tusse de spoorweg kome :P en dan op je bek gaan of euhm in de rege remmen en voorwiel dat onderuit glijdt en dat op een kruispunt ...
 
Wel skoftig deze thread, heb zelf gelukkig nog niet echt bl00pers gehad (rij ook maar 1 jaar ofzo).
Ik deed wel een keer mans op het paadje voor de school (waar iedereen je ziet), dus ik trek het gas fink open, ik zie iedereen kijken, en dat ding viel stil. Ben nog gruwlijk uitgelachen later :)

Ook een keer toen ik mijn brommer buiten wou zetten, en ik struikelde, dat ding viel om. Zo'n Motorhispania is pittig zwaar en ik had net getankt dus ik hielt het niet. Toen ben ik er maar (net op tijd) onder gaan duiken zodat er geen krassen op de kappen zouden komen. :S auw
 
met een mooie setup lekker hard rijden en in 1 keer valt de scooter uit op manier van een van een vastloper of warmloper , denk je das mooi balen , dus je gaat ff onder je scoot kijken zie je in 1 keer dat je bougie dop eraf gegaan is ( pfff das wel ff een opluchting )
 
Ook loos: op je tomosje door een oud bos heenrijden met 30, dan een boomstronk over het hoofd zien, een stuk door de lucht vliegen, op je achterwiel terechtkomen, gas blijft hangen 30 meter doorrijden op je achterwiel en dan achteroverdonderen! Ohja kon niet remmen; er zaten geen remmen op! :D :D
 
Originally posted by EmEnEm
Ook loos: op je tomosje door een oud bos heenrijden met 30, dan een boomstronk over het hoofd zien, een stuk door de lucht vliegen, op je achterwiel terechtkomen, gas blijft hangen 30 meter doorrijden op je achterwiel en dan achteroverdonderen! Ohja kon niet remmen; er zaten geen remmen op! :D :D

je kan natuurlijk ook overdrijven :rolleyes: :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top