Wat was je eerste scoot waar je op gereden hebt?

met een puch...
Vergeet niet dat je hier op een forum van niveau zit, dus laat die blaat maar achterwege n00b.

Verder is het een hersenloos topic, maar als ik dan toch antwoord moet geven, de eerste scooter voor mij was een dragster.

:D

Echt zo'n topic die snel naar beneden gaat en net zoals dat ''sex zonder condoom'' topic na een jaar weer omhoog gekickt word door 1 of andere naab


Mja om maar mee te doen, een Peugeot Speedfight 1 :D
 
Stoer.

Denk niet dat jij zomaar een sprint frame bouwt met sprint blok als je nog nooit op een scooter gereden hebt... :X

Verder staat er in je signature dat je een trotse eigenaar bent van een Slider , en je reed op je sprint frame. Ben je niet trots op je frame ?
 
zou toch kunnen? ik heb bij elkaar misschien ook maar 20km op een standaard scooter gereden voordat ik aan mijn snelle scooter begon, en hij misschien gelijk begonnen met iets snels

vergeet niet dat hij zegt, een opgefokt puch blok, en niet eenhoogwaardige sprinter ala joel / heiko en anderen
 
Mijn eerste brommer was een tomos s25 die hooguit 10sec reed na honderd keer kicken en rennen en toen weer uitviel uiteindelijk na veel gekick me kickstart doormidden kickte blijkbaar te veel en te hard;(.
Mja toen had ik de ballen verstand ervan.
Enigste wat veranderd moest worden was contact puntjes en luchtfilter erop:p.
In de tussentijd iets van 200 keer bougie eruit schoonmaken totdat het schroefdraad dol was.8P
 
Eerste keer was op een nieuwe aerox van een vriend van mij, scheet echt 7 kleuren stront, met helm op ook niet harder dan 25 durfen rijden uit angst:p
 
Eerste x was geniaal :p

Op de beta die ik net gekocht had, iedereen zat me aan te gapen, 'knal ik de bocht om en zie ik dat ik 'm niet ga halen, daardoor van schrik het gas opentrekken en volop door een lage heg in de tuin van de overburen knallen :D

Beste ervaring met scooters ooit :p
 
Vond er maar nix aan :) trage hokken waren dat toen. Standaard speedfight 1 AC X-team.

Tja, jaren motocross geeft je een voorsprong kwa rijden op 2 wielen...

Intussen van alles gedaan met scoots, sprinten, racen, official. En weer terug in de motocross. Scooters op straat zijn traag. Geef mij maar een Fireblade :)
 
Eerste keer reed ik op een snor ciao.. Vond het al helemaal fantastisch:D Was toen 14 8P

Eerste scooter was een Honda vision van een maat:p Voelde me helemaal de man op dat ding, tot ik op een druk plein op mijn smoel ging terwijl ik stil stond:+
 
Back
Top