Wat was je eerste scoot waar je op gereden hebt?

Peugeot Fox.
Hij reed maar 40, maar toch vond ik tu helemaal geweldig:p

Ik ook 8P was van m'n ma. Vond het best tof. Later zelf een fox aangeschaft met een Gia sp5, die ik nog steeds heb8P Rijd er alleen nooit meer op, denk dat ik hem weer eens even ga pakken, krijg er weer zin in :p
 
Kan me niet veel meer van herinneren (10 jaar geleden), maar het was op een Honda vision, die waren toen heel tof.

honda-vision.jpg
 
Last edited:
Vison met-in was ook mijn eerste scooter waar ik op reedt, toendertijd waren ze nieuw en behoorlijk in , net iets later kwam de kymco Dj , zelfde soort alleen VEEL makkelijker snel te krijgen :p

was in 94 oid , scooter was van een klasgenoot , gekregen van zijn papa , ik moest het later doen op een gebruikte rider macho , macho netjes verkocht later , die vision was niks meer van heel...

mja , verschil moet er zijn :p
 
Vison met-in was ook mijn eerste scooter waar ik op reedt, toendertijd waren ze nieuw en behoorlijk in , net iets later kwam de kymco Dj , zelfde soort alleen VEEL makkelijker snel te krijgen :p

was in 94 oid , scooter was van een klasgenoot , gekregen van zijn papa , ik moest het later doen op een gebruikte rider macho , macho netjes verkocht later , die vision was niks meer van heel...

mja , verschil moet er zijn :p

Was bij mij dus ook. Toen ik op mijn smoel klapte. :p
 
eerste x was ik 11 oid, op een puch.. ging best goed.. had alle ruimte..
daarna meteen zelf 1 gekocht, en nog 1.
Toen op 12 of bijna 13 een yamaha mint over gekocht van iemand.. vonk helemaal vet :D voor 50 gulden gekocht. en voor 120 euro verkocht :)
toen ik 16 was meteen nieuwe sr50 gehaald.
 
Stoer.

Denk niet dat jij zomaar een sprint frame bouwt met sprint blok als je nog nooit op een scooter gereden hebt... :X

Verder staat er in je signature dat je een trotse eigenaar bent van een Slider , en je reed op je sprint frame. Ben je niet trots op je frame ?
Het stelde weinig voor hoor, en ging ook helemaal niet hard.
Maar het was wel de eerste brommer waar ik op reed
 
Eerste keer was op een citta, op me 12e.. Me 1e echte scooter was de firefox van een maat van me, waarbij de 1e bocht gelijk al bijna fout ging:7
 
Mijn eerste scooter/brommer ervaring was op een tomos van me broer
2 speed autometic op een landweggetje samen met een vriend en me broer
ik ree wel normaal maar die vriend ree het prikkeldraad in onwijs gelaggen toen:p
en verder hadden we een ouwe snor rapido nu nog steeds nu frame racer staat btw te koop voor een prikkie:p
 
Back
Top