Scoot gemaakt.. DUS NIET!!

Status
Not open for further replies.

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Hey mensen ik heb zon 3 maanden een scooter en ben nu eindelijk 16 maar mijn scooter was kapot, ik had carb schoongemaakt erop gezet en heel mijn luchtfilter liep vol, niemand wist er raad mee dus ik naar de dichtbijzijnde scooter reperatie shit. Ik vertrouwde ze wel en nu ik terug ben van renesse heb ik hem 2 dagen geleden opgehaald :D ik scooter strarteen en hij deed het weer, ikke naar huis rijde ( scoot niet verzekerd geen certi enz ) maar ik hoorde ammel getik in mijn carterkap en dacht NEE HE!!! ik thuis en ik zo wat is dit.. Wat doen hun in mijn karterkap :S dus ik met maatje opengemaakt en ja hoor de hel barstte los, ze hadde aan het schroefdraad van Krukas ( voor vario dus ) die bout vast zitten lassen en da tikte :S

ik helemaal over de zeik dus ik met dominic en nog wat kerels bekend hier als COSWORTHPOWER21 daarheen, ik dus ik heb gister mijn scooter hier gehaald, maar hij is niet zo goed gemaakt he,,Hun zo jawel hoor, ik zo nee ik hoorde nogal getik in mijn blokkie dus ik carterkap eraf en ja hoor er is in gelast en da was niet toen ik hem hierheen bracht...hij lachen haha wa moeten wij in jouw blok als we er een nieuwe carburateur op hebben gezet..Ik zo da weet jij beter dan mij. Hij zo ja ik heb alleen een bout vastgelast ( helemaal stottere ) Dominic: Hoe durf je gvd in iemand scooter te gaan lassen
Scooterkneus: Ja dat doen we vaker in werkt erg goed
Ik: Ja dat zal wel is ook makkelijk als je krukas of vario eruit wilt halen
Scooterkneus: Ja hoor gewoon ff aflassen is zo gedaan
Dominic : DAN IS GVD HEEL ZIJN KRUKAS NAAR DE KLOTE!!
Scooterkneus : Nee hoor niets aan de hand.

Toen kregen we een beetje ruzie dus zij die gast omdat hij de discussie niet won IK GA MET ZULKE JONGENS NIET ZON DISCUSSIE AAN!! dus wij eruit..

Najah vlak daarvoor lachtten zo bijdehande kerel van jaar of 16 Dus dominic uit en hij was nogal over de zeik dus dat knulletje zet mijn scooter buiten en Domi zegt zo als jij nog 1 keer zo dom durft te lachen als je baasje er is verbauw ik heel je kutkop..Die gast naar binnen ik nog erger over de zeik. Ik heel verhaal aan min pa Vertelt dat ik 170 Euro kwijt was voor nieuwe carb en verneukte krukas..Mijn vader gaat er dalijk heen en pikt dit ook niet maar ik ben niet van plan om natuurlijk een nieuwe krukas te kopen door hun dommigheid...

Dus mijn vraag was eigenlijk.. Wat kan ik het beste doen dat hun die bout aflassen en mij een nieuwe krukas geven...Of dat ze het op een andere manier maken of geld terug geven... Plz help me ff ik vind het echt klote..

Alvast bedankt ;)
 
Advertisement - register to remove this

IK zal nog even toevoegen waarom:

1. abn is het niet,
2. je houding is alles behalve normaal.
3. dit heeft niks met de GC te maken, dit soort dingen gebeuren elke dag, moet je maar beter je zaken fixen..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top