Lol, door fouten maken, leer je:
-Je scooter een keer laten warmlopen. Niet snappen hoe, dus je kickt em aan en bent blij dat hij het weer doet. Dat 4 keer laten gebeuren in 2 dagen. uiteindelijk je blok eronderuit halen en dan zie je dat je olietank leeg is...
-brommer gekocht, blok uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet. Proberen te starten: Electrische start, aanlopen, WD40 in de uitlaatpoort spuiten, geeft een paar plofjes. Dat zo lang laten doorgaan dat je gek word en er uiteindelijk achter komen dat je een haakje voor je koppelingskabel onder je membraan hebt gemonteerd zodat ie dik valse lucht zuigt.
-(een vriend van me) Net zn nieuw gespoten kappen opgehaald. Op de scooter gezet en een stukje rijden. Onderweg ergens gestopt. Me vriend gaat op zn scooter zitten, gericht naar mij, ik sta naast hem. Ik kijk hem aan en hij verliest zn evenwicht. Ik snap niet wat er gebeurt en waarom hij met zn armen zwaait en een raar gezicht trek, en dan pas snappen wat er gebeurt als hij heeeeeeel langzaam samen met zn scooter achterover valt, zonder dat hij er wat aan kon doen. Dat was zoo grappig dat ik ook bijna omviel
en ja de bekenden:
- 10000x kicken zonder bougie(dop).
- 10000x kicken, en dan pas erachter komen dat je je sleutels alleen in het contact hebt gestopt, en niet hebt omgedraaid.
- testritje maken, en dan pas erachter komen dat je geen remmen hebt.
- Wegrijden met je schijfremslot erop.
- Je moer bij de vario niet goed vastdraaien waardoor alles losschiet terwijl je 80 gaat en dan dus je krukas verneuken.