scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Eigenlijk nooit echte hele grote blunders begaan. Wel keer cilinder alles uitgeklokt op het blok alles netjes gemonteerd squish beide kanten 20x nagemeten op 0.01 mm gelijk. Dan klaar zijn en 1 circlipje op je werkbank zien liggen.
 
Eigenlijk nooit echte hele grote blunders begaan. Wel keer cilinder alles uitgeklokt op het blok alles netjes gemonteerd squish beide kanten 20x nagemeten op 0.01 mm gelijk. Dan klaar zijn en 1 circlipje op je werkbank zien liggen.

:D
dat is behoorlijk lastig..
 
Geloof je toch echt helemaal niks van?

Snap niet wat zijn probleem is, vorige keer liep hij ook al te zeiken over zijn vriendin en azijn, lees vorige keer als 6 maanden trg.

Had zelfs een paar topics erover lopen.

Ik had al zo'n vermoeden dat hij het was ja! Maar wist het niet zeker.
Was dat ook niet exact hetzelfde verhaal over die scooter?:P
 
Was dat ook niet exact hetzelfde verhaal over die scooter?:p

Ja voor hij binnenging naar de dealer waar ik hem gekocht heb.



Geloof je toch echt helemaal niks van?

Snap niet wat zijn probleem is, vorige keer liep hij ook al te zeiken over zijn vriendin en azijn, lees vorige keer als 6 maanden trg.

Snap niet wat jouw probleem is behalve mss. het feit dat jij die rekening niet op je dak hebt gekregen mss.?
En die paar topics waren gepost om juist die kosten grotendeels te vermijden :(.
De replys waren nuttig anders hadden ze ook nog mij ne nieuwe carb. aangerekend.
 
Had nog een leuke uitlaat liggen , dus vriend van me kwam langs met ze neos.
Ik dacht hup stanaard uit laat er af , andere der op.

Geen probleem bij het er af hallen, andere uitlaat er op.

ja hoor bij het vast draaien , draai ik 1 tap end af.
Dus cilinder er af , goed uit kunne boren. nieuw tapend er in , toch uitlaat testen maar was niet te vreden, standaard uit laat er weerop.

kortom: goeie blunder en veel werk.
 
Ja voor hij binnenging naar de dealer waar ik hem gekocht heb.





Snap niet wat jouw probleem is behalve mss. het feit dat jij die rekening niet op je dak hebt gekregen mss.?
En die paar topics waren gepost om juist die kosten grotendeels te vermijden :(.
De replys waren nuttig anders hadden ze ook nog mij ne nieuwe carb. aangerekend.


Mag ik antwoord op mijn vraag?
Was overigens gewoon een serieuze vraag namenlijk.
 
Heb ik ook eens gedaan. :D Plus thinner, wasbenzine en nog wat nitromethanol van een RC auto'tje. KUT pizzabrommer. Krukas vulstukken waren gesmolten. :D

Zuiger hebben we destijds uit de cilinder moeten mokeren.
 
Ik was een paar jaar geleden bij een gozer langsgeweest die problemen had met z'n speedfight. Had hij dus ergens gelezen dat ie anders even alles schoon moest maken. Meneer had dus even een tuinslang in z'n uitlaatpoort gehangen en de kraan een minuutje open gezet.

De krukas + lagers waren mooi koffiebruin geworden 8P
 
heeft je vriendin het syndroom van down?

Ja van die azijn die ze in de tank gegoten heeft.
En dat in een nieuwe Vivacity.

Ik doelde op bovenstaande vraag:)

Ik was een paar jaar geleden bij een gozer langsgeweest die problemen had met z'n speedfight. Had hij dus ergens gelezen dat ie anders even alles schoon moest maken. Meneer had dus even een tuinslang in z'n uitlaatpoort gehangen en de kraan een minuutje open gezet.

De krukas + lagers waren mooi koffiebruin geworden 8P


OMG!:D
 
kicken met een zuigerstop erin
lange schacht in een korte kop doen
kicken met 1 carterboutje erin
cilinder erop zetten zonder de zuigerveren op de zuiger te hebben gezet
cilinder op ze kop proberen te monteren ( dus met het hemd de andere kant op) het ook nog weten te presteren alles erop te krijgen, en dan raar kijken omdat je kop niet past.
vario zonder rollen monteren


heb zo'n beetje wel alles meegemaakt:+
 
- ik ging naar een maat van mij die 2km verderop woont, puch aanduwen, lukte dus niet. kom ik daar helemaal uitgeput, 2km geduwd:L+pippi+})

- Carnaval<] tot half 4 snachts in cafe gezeten. om half 6(nog behoorlijk zat) naar werk aangereden op mijn aerox. 15km niets gebeurd, en dan op het werk vol tegen de poort oprijden+ralf+

- leuk meisje tege komen van vroeger, ff babbelen, stoer tegen je scooter aanleunen en dan vol op je bek gaan met scooter en al:)9||6
 
leuk meisje tege komen van vroeger, ff babbelen, stoer tegen je scooter aanleunen en dan vol op je bek gaan met scooter en al

Haha dat heb ik ook gehad met mijn beta ark
Gvd dan sta je ff voor lul omdat je onder je eigen scooter ligt :')
 
En nog een pak schaamtegevoelens erbij..8P
Heb een maand geleden eens getoet naar een griet bochtje pakken @ johhny-style achterste wiel uitgegeleden met een gedeukt ego huiswaarts getufd gelukkig geen kapschade uitlaat was wel geraakt.
 
Als pizzakoerier rijd je op gare scooters waarvan de gashendel nogal es vaak blijft hangen:P dat kom uit op:

-k moest de scooter de schuur in rijden, rijd langs de pizza zaak waar de manager staat te roken en me aan keekt en een "maak een wheelie!" gebaar maakte. Dus ik met me stomme kop die nog nooit een wheelie gemaakt had, vol overtuiging dat het niet zo moeilijk kan zijn aan me stuur trekken en volgas geven en gelijk weer loslaten... maar de gashendel bleef gangen en de scooter slaat achterover tegen de pizzabak aan, ik vlieg over de bak heen, koprol achterover de straat op en de scooter rijd stukje verder en valt neer:P ik had niets, scooter ook niet behalve wat krasjes op de bak.. Maarja, ego stuk want de manager stond te kijken:P

-Ook op de pizzascooter: Pizzas in de bak gepleurd en ik cross weg, maar was vergeten waar ik ookalweer heen moest gaan. Ddus ik zet de scooter ff snel tegen een boom aan met de linkerkant van me stuur. k pak de gashendel vast om em recht te zetten en geef een klein beetje gas, dus de scooter rijd langzaam weg en ik trek em naar achter, waarbij ik volgas geef en de scooter een wheelie trekt, uit me handen vliegt, en met de bak tegen de grond krassend de straat oversteekt, tegen een paaltje knalt, achterwiel rijd het paaltje op en maakt een achteroversalto terug de straat op (pizzas zaten er nog in, en gewoon afgelevert:P kreeg later telefoontje dat de pizzas net op aardappelpuree leken en ze graag nieuwe wilden xD) zelfs nu nog staan er dikke blauwe krassen over de straat heen van de bak die over het asfalt schuurde:P en de achterkant van de bak is niet meer vierkant:P

-Me Motorhispania wilde maar niet starten! alles geprobeerd, benzine in de cilinder gegoten, deed een plof maar verder niets, 2 weken bezig geweest.... bleek dus dat ik het membraan verkeerd had aangesloten waardoor een een kleine opening tussen zat en dus geen compressie hadxD Startte daarna gelijk:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top