Scoot bloopers #2

of je carb niet goed in je spruitje vast zetten, en dan gaan rijden...

-gevolg-

carb stuiterd deraf dikke tering herrie, bende in de cilinder en het ergste... moest terug lopen:(

Of je snaar verkeerd der in zetten:P zet je er later een nieuwe knapt ie weer:( bleek dus dat de poulies krom waren:P

Mn velg was wel goed naar de kk :P
Had hem net 1 dag haha, splinternieuwe scooter.

+ralf+

Mja, zo erg had ik het niet, was dr gelukkig nog wel op tijd bij... alleen mn slot beschadigd, en wat krassen op mn velg...

owhja, heb nog een nieuwe, ff raceje doen met andere goos, te hard over een drempel knallen en vervolgens de helft van je kappen verliezen...

Leuk hoor, ineens over je onderkuip slippen :W

Bij een area zit subframe aan de onderkant vast aan dat oog op je blok, pakte een drempel in nijmegen te hard met iemand achterop, gevolg dat dat oog van het blok waar me subframe aan zat af was gebroken. Levensgevaarlijk mee door gereden, thuis aluminiumlasje laten maken en kon dr weer tegenaan :)

zuigerstop er in laten zitten idd, veeel tywraptuning en rijden met slot er nog aan, ergste is nog wel 4t olie in je scooter tyfen ipv 2t olie :P

Wegrijden met brommer en in je eigen tuin vallen ermee waar vriendin bijstaat :p.
Gas geven aan de winkel en afvragen waarom ga ik nu niet vooruit aja brommer staat nog op zijn bok <].
Duurde een tijdje eer ik het doorhad 9||6 5 minuten staan gassen gelijk zot :p.

- Membraam vergeten
- Op een warmloper controleren terwijl je benzine op is.
- Met twee man je blok onder je scooter vandaan trekken terwijl de ontsteking en carb nog vast zaten.
- Drie keer je waterpomp reviseren en dan nog lekken.

zelf electrics aanleggen, en toch paar dingen vergeten om vervolgens 5 seconde van vreugde te vieren en dan merken dat er iets fout is, omdat alles doorbrand.

Ketting breekt af tijdens het rijden, wilt hem in ze vrij zetten maar het lukt niet :#
Want, jaa je ketting licht er toch echt gebroken naast.

alles aanpassen met hamer/slijptol/zaag en het nog zien werken ook.

Klasgenootje van me die de moer van z'n koppeling draaide, drukveer lanceerde de koppeling vol in z'n bakkes en brak z'n neus :D

Zo waren wij ook eens bezig ding uit elkaar te halen. Schoot dat ding tussen men handen door zo richting het raam. Raam heeft het wel overleefd :W.

En laatst ook weer zo'n standaard fout maken. Staan kicken terwijl je killswitch om je pols hangt te bungelen 8P

Van bioscoop terugrijden bij slecht weer vizier bedampt geen probleem denk je effe wrijven 5 minuten daarachter niks meer zien dan moeten niezen en ik lag de coulissen in.
Worst ride ever.
Nu heb ik geleerd dat afwasmiddel op je vizier doen kan helpen degen bedampen <].
Tegen snot evenwel niet :p.

Zo waren wij ook eens bezig ding uit elkaar te halen. Schoot dat ding tussen men handen door zo richting het raam. Raam heeft het wel overleefd :W.

En laatst ook weer zo'n standaard fout maken. Staan kicken terwijl je killswitch om je pols hangt te bungelen 8P

Had ik ook pas nog idd:P

Back