Sjaak
WNH crew
2.4 Elke scooter moet zijn voorzien van volledige beplating met uitzondering van de stuurbeplating en de helmbak. alleen gaten van 20 mm voor en achter de radiateur zijn toegestaan. In plaats van gaten is freeswerk ook toegestaan mits deze niet groter is dan 15X15 cm en is gesloten met racegaas
lijkt me duidelijk, de bedoeling hiervan is dus dat je gaten in je kappen mag maken enkel ter bevordering van je koelproblemen, al mijn gaten in die kappen hebben daar dus mee te maken, dus is voor het vangen van rijwind die ik vanaf de binnenkant niet krijg. naar mijn idee voldoe ik dus wel aan de eisen die jullie stellen.
1: mag dit dus wel ofniet?
dan was mijn vraag verder nog of het gedeelte voor je cillinder ook afgedicht moest zijn omdat dit std bij deze kap al open is, ook zit er std aan deze kap geen onderkap bevestigd.
2: goedgekeurd of moet ik dit op 1 of andere manier proberen te fixen? dit heeft namelijk elke l&m of thunderracing kap.
dan nog de vraag over de stuurdemper, ik vernam dus dat er een grote discussie ontstaan is over het monteren van een stuurdemper en het bewerken van een binnenkap daarvoor, ik snap best dat dit niets te maken heeft met de koeling maar klopt het echt dat dit dus gewoon niet toegestaan is? dan haal ik namelijk wel gewoon dempertje weer eraf en probeer ik het weer dicht te maken hoor, probleem alleen met zo een dun bandje wat heel veel mensen hebben is dat ze gaan zwabberen, deze zip zwabbert iniedergeval. dus bij mij gaat het serieus ten koste van een flink stukje eigen veiligheid.
3 het mag niet want heb niks te maken met koeling?
zo beter? sorry, voor mijn eerdere vraagstelling, ik was verder wel op de hoogte trouwens van het regelement, na het nogmaals nalezen ervan ben ik ook verder niets wijzer geworden, sorry.
lijkt me duidelijk, de bedoeling hiervan is dus dat je gaten in je kappen mag maken enkel ter bevordering van je koelproblemen, al mijn gaten in die kappen hebben daar dus mee te maken, dus is voor het vangen van rijwind die ik vanaf de binnenkant niet krijg. naar mijn idee voldoe ik dus wel aan de eisen die jullie stellen.
1: mag dit dus wel ofniet?
dan was mijn vraag verder nog of het gedeelte voor je cillinder ook afgedicht moest zijn omdat dit std bij deze kap al open is, ook zit er std aan deze kap geen onderkap bevestigd.
2: goedgekeurd of moet ik dit op 1 of andere manier proberen te fixen? dit heeft namelijk elke l&m of thunderracing kap.
dan nog de vraag over de stuurdemper, ik vernam dus dat er een grote discussie ontstaan is over het monteren van een stuurdemper en het bewerken van een binnenkap daarvoor, ik snap best dat dit niets te maken heeft met de koeling maar klopt het echt dat dit dus gewoon niet toegestaan is? dan haal ik namelijk wel gewoon dempertje weer eraf en probeer ik het weer dicht te maken hoor, probleem alleen met zo een dun bandje wat heel veel mensen hebben is dat ze gaan zwabberen, deze zip zwabbert iniedergeval. dus bij mij gaat het serieus ten koste van een flink stukje eigen veiligheid.
3 het mag niet want heb niks te maken met koeling?
zo beter? sorry, voor mijn eerdere vraagstelling, ik was verder wel op de hoogte trouwens van het regelement, na het nogmaals nalezen ervan ben ik ook verder niets wijzer geworden, sorry.