SBO Sprints 08 - Algemene vragen topic #2

Status
Not open for further replies.
NEE, dat mag dus nu niet meer! Je hebt MTB setjes van 10000euro die beter zijn dan alle scooterremmen bijelkaar. Maar ook setjes van 15 euro die nog geen veertje tot stoppen zetten. Dit is voor ons NIET te controleren, dus fietsremmen mogen niet!

Er is dus nu een toevoeging dat we zo via het topic duidelijk maken.

(hevels even overleggen met de crew)
 
Ik heb een jog en ga standaard klasse rijden volgend jaar. Nu was mijn vraag, mag ik een andere achtervelg nemen. Dus ipv van de jog standaard achtervelg die 12 inch is, een benelli achtervelg die ook 12 inch is. Deze gelijken heel veel op elkaar, evenveel spaken en gewicht is hetzelfde. Is het dus mogelijk om op mijn jog dan een benelli achtervelg te plaatsen?
 
Code:
[B]. De fiets remmerij wordt definitief afgekeurd. De remmerij (Schijf en Klauw / Trommell)[/B]

Enkel een fiets remhendel voor trommelrem (zip type 1) is toch wel toegestaan?
 
Die hendel mag wel, wel van degelijke kwaliteit, de rem moet degelijk functioneren. zo niet, afgekeurd, zo zal het gaan werken.

mvg,
 
is deze velg nou tever afgedraaid?(het hart van de velg + die 6 poorten er in:p)

spa0183bu7.jpg
 
dus er bestaat een kans dat als je een gefreesde/afgedraaide velg hebt dat je die dag helemaal niet kan rijden?:S
of krijg je dan een waarschuwing voor de eerstvolgende meeting?
 
die kans bestaat inderdaad, maar iedereen met maar ook een greintje verstand en expertise weet wel wanneer hij te ver gaat.
 
dus er bestaat een kans dat als je een gefreesde/afgedraaide velg hebt dat je die dag helemaal niet kan rijden?:S
of krijg je dan een waarschuwing voor de eerstvolgende meeting?

Dat is het risico dat je neemt. Een afgedraaide/freesde velg is afkeur en met zo'n velg mag niet meer worden gereden. Zullen we dit wel 1 wedstrijd toe laten en een waarschuwing geven heeft het helemaal geen nut om af te keuren natuurljk.
 
Hey ik ben bezig met het borgen van mijn scooter en liep een beetje vast hiermee:
In het regelemant staat:
Alle vuldoppen, pluggen, BOUTEN en moeren die bij het loslopen OLIELEKKAGE kunnen
veroorzaken, moeten zijn geborgd.

Valt een banjobout van de remmerij daar ook onder?

gr dennis
 
even een vraag.
in 2008 heb ik een paar keer mee gedaan met een automaat.
en in 2009 wil ik in de scooter 70 mee doen.
ik heb het formulier ingevuld op de sbo site met het behoud op mijn startnummer 148 want ik heb hier het hesje liggen.
maar hoe kan ik die verandering door geven?
mvg, frank
 
waarom zit meppel er niet meer bij??
ze hebben nog geen aanvraag gedaan voor een datum, en voor zover ik weet gaan ze dat ook niet doen.

even een vraag.
in 2008 heb ik een paar keer mee gedaan met een automaat.
en in 2009 wil ik in de scooter 70 mee doen.
ik heb het formulier ingevuld op de sbo site met het behoud op mijn startnummer 148 want ik heb hier het hesje liggen.
maar hoe kan ik die verandering door geven?
mvg, frank
gewoon aangeven bij je inschrijving, dat je je nummer wil behouden.
 
Ik ben vanmiddag gekeurd
en ik heb nu een papier van de knmv mee gekregn dat ik ben goed gekeurd.
Die meneer zei dat ik ze moest opsturen naar de Knmv
Maar je moet die formulier toch gelijk naar SBO sturen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top