SBO Sprints 08 - Algemene vragen topic #2

Status
Not open for further replies.
je moet alles wat je van ons nog krijgt, en die papieren opsturen naar de SBO.
wij verzamelen alles en sturen het dan naar de MON.
 
kan je je nu al inschrijven voor 2009 ik zie op de sbo site al namen staan voor 2009 en wil me dan perdirect inschrijven !
 
Rijders van vorig jaar kunnen zich inschrijven tot 1 december, daarna kunnen nieuwe rijders zich ook inschrijven. Dus even geduld hebben tot 1 december
 
Ik heb nu hesje nummer 1 maar daar rijd ik volgend jaar niet weer mee natuurlijk. Kan ik die dan gewoon omruilen voor mijn nieuwe nummer?
 
is de bestaande verplicht of is een tapijt ook goed??werd vorig jaar goedgekeurd aangezien ik er nooit een opmerking of een waarschuwing er voor heb gehad


ik had nog een klein puntje over de banen

kan er volgend jaar ook iets meer rekening gehouden worden met het terug lopen?
dan bedoel ik dus de ruimte die we krijgen ,in zoetermeer was het toen helemaal krap en meppel is ook altijd niet zo breed
maar juist in nijmegen weer super breed dat was dus super prettig

kan hier iets mee gedaan worden?
 
Als de baan dit toestaat dan zal daar uiteraard rekening mee worden gehouden, we hebben alleen niet altijd zoveel ruimte als in Nijmegen. wat betrefd de milieumat, die moet MON goedgekeurd zijn.
 
Als je bij je inschrijven alles goed doorleest, en zelfs dit jaar al gereden hebt had je dat allang kunnen weten ;) Succes ermee.
 
ik had nog een klein puntje over de banen

kan er volgend jaar ook iets meer rekening gehouden worden met het terug lopen?
dan bedoel ik dus de ruimte die we krijgen ,in zoetermeer was het toen helemaal krap en meppel is ook altijd niet zo breed
maar juist in nijmegen weer super breed dat was dus super prettig

kan hier iets mee gedaan worden?

Hier ben ik het ook mee eens.
Want sommige mensen heb niet zomaar een lakje er op zitten en als dat beschadigd ben je niet echt blij.
Misschien een idee om te kijken hoe het dan met terug lopen ook beetje rekening mee houden kan best vind ik.

Hoeft natuurlijk niet allemaal zo goed terug loop stuk te hebben net als in Nijmegen.
Maar het terugg loop stuk in Bv. Zoetermeer was echt drama door de bomen heen enzo.

MzzL Jeroen W.
 
Kenny zou jij zo vriendelijk willen zijn om dit topic dicht te gooien? mensen willen het blijkbaar niet leren dat ze hier NIET MOGEN REAGEREN!!.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top