This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

HELAAS niet aanwezig met kennyB
Vervoer heeft op laatste moment afgezegt + Scoot nog niet af en geen tijd meer :X

veel plezier zondag manne!

Ik rond half 7, zonder scooter welis waar.

btw.... elke dag hoor je wel dat ze staan te contoleren richting meppel/hoogenveen :X (snelheid) dus netjes aan de snelheid houden +pippi+

phh heb net telefoon gehad met de gene die voor hier bier zorgde.. 11 kratjes had die gek:X heb net scooter klaar gemaakt en heb ff x gereden en wat denk je:X

nummer 6 in de lijst ben ik bang. dus dan maar zonder scooter naar meppel!!

phh heb net telefoon gehad met de gene die voor hier bier zorgde.. 11 kratjes had die gek:X heb net scooter klaar gemaakt en heb ff x gereden en wat denk je:X

Dan ga je niet menen?

Ik had ook weer wat lekkers... mijn handschoenen lagen achterop de fiets van mijn pa, is hij gaan fietsen en is hij ze onderweg ergens verloren wtf :S
Mgoed zo even nieuwe halen, lang leve de koopavond
Zo ook ander drukveer en nieuwe snaar monteren, want zat na 3m rijden al op de 13k, slippen als een gek dus.:W

En dan, ja dan echt klaar voor morgen

Damn, dat ga je niet menen man?? Ik rij écht niet meer op me Aerox, volgens mij gaat die ook inelkaar naaien... Klote man!

Bij mij begint het ook te dringen of ik aanwezig zal zijn met de scooter, denk je alles goed op orde te hebben, hoor je stationair een raar geratel bij het transmissie gedeelte.. je gaat kijken en ziet op het oog niet echt iets, dan haal je de vario eraf en monteerd deze nog eens goed, hier lag het niet aan, dus ik haal de poulies eraf, zie ik dat er heel wat materiaal rondom de uitgaande as op het vertandingsdeksel weggeschaaft is, dus dat veroorzaakte het geluid.. ik alles een beetje bijwerken met de frees, maakte nog niks uit, dus je denkt dan haal je wat materiaal weg bij de poulies, denk je dat alles goed is, monteer je alles en dan klemt het als een gek als het koppelingshuis vastgezet hebt, dus ik weet nu niet hoe ik het zaakje weer normaal aan het rollen krijg....

Helaas ben ik beide dagen niet aanwezig.

Me zip is helaas niet klaar en blok is niet terug en heb geen zin overhaaste gewerk dan gaat nooit goed

Misschien kom ik kijken maar is niet zeker (zal zondag zijn dan)..

dit is een geintje zeker, is die echt vastgelopen? kan het me niet voorstellen

het hang wel erg in de lucht mijne was op de bank ook warmgelopen, gelukkig was de schade te overzien. morge maar geen testritjes meer maken dan. ik start hem niet meer tot zondag:W

Alles staat klaar voor vertrek. Nu slapen want ben morgen 6 uur al aanwezig. Lekker 2 dagen knallen en hopen dat het heel blijft maar ga ik wel vanuit

Zie jullie morgen.

Hier staat alles klaar voor vertrek.
Zondagochtend 7.30 rij ik weg.

Woensdag nog gebankt en paar keer tot 130km/u gegaan maar ding van mij is niet kapot te krijgen denk ik:W

zonet nog even met de 2fast gebankt 24,5 pk is aanwezig met een redelijke nette lijn en de wand zit er nog in morgevroeg om 8 uur weer verder, direct de buren ff wakker maken

wie wordt de vastloper cameraman. Volgens mij gaan der echt TE veel kapot dit weekend. Hopelijk die van mij niet