SBO-Sprint 17 juni - ommen ( overijssel )

BojT said:
Volgensmij heb ik nog naast jou gestaan aan de sprintbaan... :p


3_016.JPG

Aan deze foto te zien in ieder geval wel. :)

Ik heb alleen met de finales 10 minuutjes aan de sprintbaan gestaan, aangezien de tijdmeting het nogal verziekte ben ik toen maar gegaan, moest nog 2 uur rijden :p
 
@ Toprox ben jij degene die een sprintpositie heeft, of je net naar school toe gaat ? Dat heb ik ook veel mensen horen zeggen. (als jij dat tenminste was)
 
TopRox said:
Ik heb alleen met de finales 10 minuutjes aan de sprintbaan gestaan, aangezien de tijdmeting het nogal verziekte ben ik toen maar gegaan, moest nog 2 uur rijden :p

het scheelde niet veel met ons, ik denk 15/20 cm ofzo. maar gelukkig niks gebeurd.
 
DennisM. said:
@ Toprox ben jij degene die een sprintpositie heeft, of je net naar school toe gaat ? Dat heb ik ook veel mensen horen zeggen. (als jij dat tenminste was)
ja dat was hij :p...
maar na wat tips van ons heeft hij zijn houding veranderd en is hij zelfs nog onder de 8 gedoken :W
 
menace said:
ja dat was hij :p...
maar na wat tips van ons heeft hij zijn houding veranderd en is hij zelfs nog onder de 8 gedoken :W


en met een beetje machiel optische styling ook wel beunkapje genoemd is jou waarschuwing weg +ralf+
 
Ik heb me zelf ook wel vermaakt,ik zat bij de organisatie met de rode polo's:p Stond meestal bij het begin te praten met de mensen in de auto's. Heb nog gepraat met zon gast waarvan ik de naam niet weet die met zo'n olie kleur zip sprint met xsh op zijn zadel.Ook nog de grafiek van de xsh 2fast boeker gezien die er overigens wel vet uitzag. Vandaag was alleen minder dat het niet doorging en dat ik ruzie kreeg met wat andere mensen van de organisatie:p

Dit ook nog gezien
http://www.scootertuning.net/racefotos.php?ID=4805&race=183

Foekema style oid:p
 
@ machiel: :* bedankt nog.

Ik zal ook effe een lulverhaaltje houden dan.
Fucking vroeg vertrokken uit middelburg met danny, richting vlissingen om tom op te halen. Na de rit van 4 uur tentje opgezet en gekeurd.
Kreeg een officieele waarschuwing omdat me rotor niet bedekt was. Gelukkig had machiel nog een kapje voor over me ontsteking mee die ik heb kunnen lenen.
Toen, veel gesprint, weinig tijden gemeten :p maar Veeeel lol gehad en bij de laatste acht terecht gekomen.
Later op de dag/avond/nacht nog flink wat mensen gemeet, was echt gezellig!
 
zeer gezellige meeting en voor het eerst onder de 8 sec. het werd ook wel tijd. zit nu op 7.78 wat een 9de tijd op leverde dus net geen omloop.

die foekema stijl is wel goed. maar ik ga dat in de sprint toch maar niet testen. miss wil tim het nog eens voor doen op de sprintbaan :)

scoot zelf liep goed alleen weer wat kleine mankementen opgelopen dit weekend die weer genoeg werk mee brengen voor 29 juni.

organisatie van meeting zelf was goed. SBO was ook goed geregeld alleen jammer van het tijdsysteem soms maarja kan gebeuren. dit jaar is er geen 1 andere meeting buiten de SBO die het systeem 100% in orde had.

zelf was de rit van 4 uur opstaan en 270km ook wel weer dikke lol.SBO smorgens nog geholpen met keuren en doen me runs gemaakt en later de dag geholpen met opruimen. savonds hebben we echt dikke pret gehad met tim,twan,tezzaa,boj en de rest van mensen.
 
Dat was het altijd al, alleen werd je er in het begin nog niet op afgekeurd..

Draaiende delen moeten beveiligd zijn.
 
ja dat moet anders mag je niet meedoen. Had 2 alu stripjes erop gezet, bij de uitlaatophanging gemonteerd maar was eigenlijk niet zo stevig. Maar gelukkig had een maat van me waterpompdeksel over anders was het voor mij ook op ommen afgelopen.

editt//ralf was eerder
 
Last edited:
Snappie said:
ik heb nog nooit een waarschuwing daarover gekregen? btje vage keuring dan..8P

er zijn meerdere keurmeesters en we kunnen niet overal op letten want als we alle punten van het reglement nalopen dan kunnen er veel scooters naar huis schat ik zo in.
we moeten wel een beetje soepel zijn maar er zijn grenzen.

waterpompdeksel is VERPLICHT. waarschuwing bij afwezigheid, volgende race weer vergeten is disq voor 2 races.
 
lamahoofd said:
Ik heb me zelf ook wel vermaakt,ik zat bij de organisatie met de rode polo's:p Stond meestal bij het begin te praten met de mensen in de auto's. Heb nog gepraat met zon gast waarvan ik de naam niet weet die met zo'n olie kleur zip sprint met xsh op zijn zadel.Ook nog de grafiek van de xsh 2fast boeker gezien die er overigens wel vet uitzag. Vandaag was alleen minder dat het niet doorging en dat ik ruzie kreeg met wat andere mensen van de organisatie:p

Dit ook nog gezien
http://www.scootertuning.net/racefotos.php?ID=4805&race=183

Foekema style oid:p

Foekema stylo idd. Daarna ook nog in die houding met 1 hand op de rug. Dat ging pas snel 8P

Eric ik zal nog eens oefenen. Als het een beetje gaat en je gas is wat soepeler dan doe ik wel eens een sprintdemo ;)
 
Sonic Tuning said:
er zijn meerdere keurmeesters en we kunnen niet overal op letten want als we alle punten van het reglement nalopen dan kunnen er veel scooters naar huis schat ik zo in.
we moeten wel een beetje soepel zijn maar er zijn grenzen.

waterpompdeksel is VERPLICHT. waarschuwing bij afwezigheid, volgende race weer vergeten is disq voor 2 races.
niet persé een waterpomp deksel lijkt me.. je kan natuurlijk ook zelf iets fabriceren :W
 
DennisM. said:
@ Toprox ben jij degene die een sprintpositie heeft, of je net naar school toe gaat ? Dat heb ik ook veel mensen horen zeggen. (als jij dat tenminste was)

Dat zeggen wij nou ook altijd :p

Ben dan nu wel benieuwd naar je nieuwe houding nick :*
 
Back
Top