SBO-Sprint 17 juni - ommen ( overijssel )

zaterdag was er dus iig wel het bewijs dat het uit elkaar KAN vliegen ;)

mja , "het is nog nooit gebeurd" is ook geen excuus , aangezien je als je logisch nadenkt dat een rondvliegend stuk metaal al gauw een gevaarlijk projectiel kan worden.. het gaat er dus niet om OF het gebeurd maar ALS het gebeurd..

ik heb zelf weleens achter iemand gereden waarvan de koelvin uit elkaar spatterde en tegen mijn helm aan knalde ,gewoon een stukje plastic , maar het kwam behoorlijk hard aan! en dat was dus nog maar plastic....

en bij sprints staat het publiek ook nog behoorlijk dicht op de baan..

het is een kleine moeite om grote ellende te voorkomen ;)
 
En toch vindt ik het vaag in het regelement staan, zoals ik zaterdag ook al tegen je zei, het gaat aan het begin van de zin over het transmissiegedeelte. maja ik fix er wel een uitlaat ophanging in spiegelbeeld voor.

-edit- @ Scarface -edit-
 
Ronnie said:
Net of dat de TC alle krukas moeren na gaan checken of ze vast zitten ofzo 8P


voor de aanvang van de sprints alle moeren vastlassen door de TC :p

mja , het gaat dan niet om de moer maar alle ronddraaiende delen
 
melf #50 said:
voor de aanvang van de sprints alle moeren vastlassen door de TC :p

mja , het gaat dan niet om de moer maar alle ronddraaiende delen

Melf misschien kan jij je beschikbaar stellen als lasser dan:)

Ik snap ook wel dat het niet alleen de moer is maar ik vond de opmerking ook een beetje lomp overkomen van 'Je hebt toch een keuring om te zien of alles goed zit maargoed'.
 
Is er iemand die mijn scootertuning.net trui heeft gevonden zaterdag? Hij heeft roze letters en op de voorkant staat: TEZZAAHH!

Ik wil hem terug :(
 
Ronnie said:
Melf misschien kan jij je beschikbaar stellen als lasser dan:)

Ik snap ook wel dat het niet alleen de moer is maar ik vond de opmerking ook een beetje lomp overkomen van 'Je hebt toch een keuring om te zien of alles goed zit maargoed'.


nou , heb jij een lasapparaat dan? denk dat met autogeen het wel vastzit en dan ben je ook geenstroom nodig :* , of je dan nog een rotor over hebt is een 2e , maar wel veilig :p
 
Boeiend als een krukas moer niet vast zit. Zolang er een bescherming voor zit die stevig is , heb je alleen je zelf er maar mee als zoiets los loopt.

Belangrijke dingen zoals : wielen , remmen , stuur , etc etc... die checken ze na.
Als je scooter halverwege ermee stopt omdat je vario , onsteking of weet ik veel wat los loopt ( wat dus niet op de weg kan vallen oid ) , dan maakt het echt niet uit.

Sommige mensen zijn volgens mij gewoon bang dat andere mensen hun mooie dure rotor niet zien :p
 
dat heb jij goed gedaan melf :*

Ik weet nog steeds niet hoe je eruit ziet... heb je dus niet gezien... tenminste... misschien wel :D
Volgende keer gewoon eens langs wippen he!
 
ja , jij was steeds aan het rondscheuren , maar wist ook niet wat jouw scooter was tot op het laatst iemand het tegen mij zei..

mja , voor foto's moet je Ralf ff vragen :p
 
We hebben aangegeven dat het onbeperkt kwalificatieruns was tot 16u00.
Hing aan de bus en bij de inschrijving ed. Kenny heeft het geloof ik ook nog omgeroepen
 
Back
Top