SBO Sprint 09 #3 Hengelo 21 Juni

Beste Mensen,

Sluiskil is maar net voorbij en alweer tijd voor een nieuw topic voor de 3e sprint van 2009, ditmaal in het oosten! Hengelo om precies te zijn:)

Net Als vorig jaar zal dit op het industreiterrein voor XSH-Tuning zijn. De meesten weten wel waar de meeting plaats gaat vinden, voor mensen die het nog niet weten:
Via navigatie invoeren: Brittanniëlaan , Hengelo OV (NL, 7559)
Dit zal tevens de sprintbaan worden, het rennerskwartier zal om de sprintbaan heenliggen en voor mijn bedijf langs

Rijders + monteurs kunnen tot 10:00 uur via de europalaan naar binnen komen (Wanneer je Brittanniëlaan in je navigatie invoert zal je hier automatisch uitkomen). De bezoekersingang zal na 10:00 aan de andere kant via de scandinavielaan zijn.

Let op: elke SBO licentiehouder heeft incl 1 monteur recht op gratis toegang. de rest dient 5 euro entree te betalen


Dagindeling Scootersprint Hengelo:
Zondag 21 Juni 2009
9:00 - 10:15 inschrijven rijders
10:00 Entree open voor bezoekers
9:15 - 10:45 keuren rijders
10:30 - 12:30 kwalificatie sprints rijders
12:30 - 13:00 pauze voor rijders
12:30 - 13:00 customshow voor pand XSH-Tuning (iedereen mag meedoen)
13:00 - 16:00 kwalificatie sprints rijders
16:00 - 16:45 pauze
16:00 - 16:30 Motorstuntshow einde sprintbaan
16:45 - 18:00 finale’s snelste 8 per klasse (5klasses)
18:30 - prijsuitreiking




Wat te doen op de dag zelf:
-XSH parts verkoopstand
-XSH tovami testbank (in overleg met thomas fred motoren, thomas bedankt hiervoor!!)
-customshow
-Eetkar
-ijsco's bij goed weer+ralf+

Entreeprijs voor bezoekers bedraagt 5 euro!!

Hopen op goed weer, de baan ligt er i.i.g. weer super bij net als vorig jaar!

Om het net als vorig jaar weer succesvol te laten verlopen zijn alle tips/verbeterpunten naar aanleiding van de sprint van vorig jaar van harte welkom!
Iedereen tot hengelo :winner:

flyer:
2iqeeh.jpg



plattegrond via google: (is erg oud, er staan heel wat bedrijven niet op, en tevens zijn er een aantal gebouwen in aanbouw)
plattegrondhengelood0.jpg



Sprintbaan begin:
sprinbaanbeginmy3.jpg


Sprintbaan eind:
sprintbaaneindso7.jpg


Rennerskwartier vanuit hoek david ricardostraat naar lange stuk rennerskwartier:
rennerskwartier1ru3.jpg


Rennerskwartier halverwege met uitzicht naar david ricardostraat:
rennerskwartier2cm5.jpg


Rennerskwartier vanaf sprintbaan naar laatste rechte stuk(alfred marshallstraat):
rennerskwartier3ds1.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

vorig jaar was het echt mega warm!
hopelijk dit jaar iets minder warm maar nogsteeds mooi weer!

ik ben als het goed is ook fijn aanwezig :)
 
Om het net als vorig jaar weer succesvol te laten verlopen zijn alle tips/verbeterpunten naar aanleiding van de sprint van vorig jaar van harte welkom!

Schoenen aan doen ipv teen slippers :p

Ik ben ook zeker aanwezig :W Heb wel wat kleine puntjes aan me scooter maar dat komt helemaal goed voor hengelo :)
 
En hier ben ik dus wel aanwezig :W:W Het wordt wel de eerste sprint, dus waarschijnlijk niet in super staat.

Marco, ik verwacht natuurlijk wel dat ik je S15 daar kan spotten :love:
 
Hopen dat de sonic deze keer wel goed loopt in Hengelo, ding voelde zich er niet zo thuis vorig jaar. :p

Wel super strakke baan, mag wel iets minder warm dan vorig jaar. Kunnen we dit jaar terug lopen over het fietspad btw?
 
zeker aanwezig!! Heb gvd sluiskil moeten missen ivm examen..
kijken wat voor tijden eruit komen rollen.
baan ziet er zeer strak uit :)
 
ik heb er zin in sluiskil was gezellig ook al reed de dio nog niet en kijk zeker uit naar hengelo en hopelijk met twee rijdende brommers aan wezig (A)
 
Kunnen we dit jaar terug lopen over het fietspad btw?

Zal eens kijken wat er mogelijk is! nadeel is dat er dan behoorlijk wat extra dranghekken nodig zijn en je problemen krijgt met de rij omdat die aan de andere kant zit.

het systeem van vorig jaar was toch ook niet verkeerd? je kon er voor kiezen om direct terug het rennerskwartier in te gaan of juist weer terug naar de rij om te sprinten. De terugloopstrook kan ik evt ook wat breder maken?
 
Zal eens kijken wat er mogelijk is! nadeel is dat er dan behoorlijk wat extra dranghekken nodig zijn en je problemen krijgt met de rij omdat die aan de andere kant zit.

het systeem van vorig jaar was toch ook niet verkeerd? je kon er voor kiezen om direct terug het rennerskwartier in te gaan of juist weer terug naar de rij om te sprinten. De terugloopstrook kan ik evt ook wat breder maken?

Idd marco !

Ook makkelijk voor de Weelybar`s ;)
 
netjes marco!
weer lekker kebab vreten:p
bedankt nog voor helpen met mn cilinder @ sluiskil!
hengelo cker aanwezig en dan maar wel mn koeling aan zetten..........
 
Back
Top