SBO Sprint - Rotterdam 5 juni

Razma

Well-Known Member
Ik heb iig al zin in de tweede sprint !
Iets later wegens de verplaatsing van Eindhoven (21 mei naar 23 september), maar wel tijdens een te vet evenement.

We zijn officieel een deel van het programma op Pinkesteren @ Spaanse Polder Rotterdam.

Alle info over het festival zelf www.ram-festival.nl

Ook GoFast is niet alleen met ons aanwezig, maar ook met de vette raket-aangedreven schoolbus tijdens dit weekend.
Wat is er nog allemaal ?
NK Auto-trek, NK Supermotard, autosprints, demo's, rally etc...

Kortom, wordt lekker vet !
 
Advertisement - register to remove this

heb er nu ook alweer zin in :p in driewegen was het pertfect georganiseerd, dan zal dit in rotterdam weer zo zijn neem ik aan :D

alleen nog even alles fixxen voor mijn licentie :p
 
rotterdam is een heel industrie met verschillende activiteiten !! hopelijk is het voor de sbo organisatie overzichtelijk genoeg om het net zo lopend te krijgen als driewegen.

heb er zin in :W
 
tja.. fix jij maar ff je klauwtje, kan je weer knallen.... ;)

btw... weet je ook meteen waarvoor die milieumatten zijn :*
 
hopelijk is daar de baan wel iets bereder dan in 3wegen, want het ene kleine minpuntje daar was dat er sommig wel is over de tijdsmeting draad reden, en bijna op hun bek ging :p misschien is daar iets op te verzinnen?
 
Razma said:
tja.. fix jij maar ff je klauwtje, kan je weer knallen.... ;)

btw... weet je ook meteen waarvoor die milieumatten zijn :*

het is me leiding die gefixed moet worden, niet me klauw :winner:

en idd dingen zijn echt super, er valt ''vloeistof'' op en in mum van tijd is het weg en de mat is zelfs droog :W

jammer dat ik genoeg mensen zag die hem niet gebruikte....
 
Ben hier wel aanwezig als crew hoop ik :p Ben er de 1e dag van het evenement ook (4 juni) als crew van de Rally challenge, dit is echt een te gaaf evenement, fucking veel te doen, mega druk, echt heerlijk :W
 
is altijd erg leuk! heel gaaf.. en wij zitten ook in de industrie met de zaak daar, dus ik kom wle ff kijkeren :D
 
Ja mensen, ook de motor sport zal er aan moeten geloven dat ook de vrouwen zich ermee gaan bemoeien.

En op deze dag maak ik het begin alvast
 
heb er zin in.
Driewegen liet een goede eerste indruk van de sbo achter. Ben benieuwd hoe het is om te sprinten bij zo een groot evenement -:-
Ik wacht me mailtje af :)
 
10minuutjes van huis, prima te doen! We gaan er alles aan doen om de nrg's sneller te laten lopen en nog ff wat oefenen want we hadden eigelijk nog nooit serieus gesprint met deze nrg's8P
Tot 5 juni en iedereen suc6 met klaarmaken van je lieverdje:D
 
Ik heb hier nu al zin in. Maar kenny zei tegen mij dat er in rotterdam een anti opvoer beleid was, en daardoor de demo daar ook niet doorging. Maar geldt dit niet voor de sprints dan?
 
Dan zal ik er zeker zijn en nog geen 40 minuten rijden ben ik er dat is ook wel fijn,Hoop dat me scooter dan ook tip top in orden is
 
C4rN said:
Ik heb hier nu al zin in. Maar kenny zei tegen mij dat er in rotterdam een anti opvoer beleid was, en daardoor de demo daar ook niet doorging. Maar geldt dit niet voor de sprints dan?

niet voor het RAM Festival, wel voor de X-Days demo.
Aangezien de Euromast rechstreeks onder Rotterdam valt en Spaanse Polder blijkbaar niet.
 
Back
Top