SBO-Sprint 17 juni - ommen ( overijssel )

nick nog effe me sonic voorbij komen dit seizoen. dus onder de 7.7 gaan zitten.

nog even over de onsteking. zelf iets maken kan ook maar dan wel stevig en de rotor afgedekt is.

er was al iemand zo slim om 2 alu stipjes los van elkaar te fixen maar dat was niet echt stevig. beter gewoon 1 beugel maken van boutgat naar boutgat.
 
14uc201.jpg


4 mensen van de crew op vrijdag,wij hadden alle hekken neergezet,was echt een kk werk:p Ik btw diegene met blauwe polo en ongekamde haren etc:p
 
Sonic Tuning said:
nick nog effe me sonic voorbij komen dit seizoen. dus onder de 7.7 gaan zitten.

nog even over de onsteking. zelf iets maken kan ook maar dan wel stevig en de rotor afgedekt is.

er was al iemand zo slim om 2 alu stipjes los van elkaar te fixen maar dat was niet echt stevig. beter gewoon 1 beugel maken van boutgat naar boutgat.

klopt, gewoon een iets langer stukkie alu pakken :p heel veel moeite meer is het dan ook weer neit :p
 
Sonic Tuning said:
nick nog effe me sonic voorbij komen dit seizoen. dus onder de 7.7 gaan zitten.

nog even over de onsteking. zelf iets maken kan ook maar dan wel stevig en de rotor afgedekt is.

er was al iemand zo slim om 2 alu stipjes los van elkaar te fixen maar dat was niet echt stevig. beter gewoon 1 beugel maken van boutgat naar boutgat.

volgens mij won ik van je :p
 
ow ja 1 run. slapen is fun bij de start, voortaan ga ik maar eens vroeger aan ut gas hangen. niet eens 1 valse start gemaakt dit weekend.

sonic gaat morgen weer uitelkaar. ding gaat niet hard genoeg.
 
nou mijn verhaaltje ff kort samen gevat.

temperatuur was heerlijk warm :p

zaterdag aangekomen. ingeschreven en dergelijke, tent opzetten enzo.
dan maar sprinten. hazlverwege zat ik bij de snelste 8 maar helaas. waren er een paar die mijn tijd verbraken zodat ik niet bij de laatste 8 zat.

er reden constant politie agenten. deze heb ik dan ook kennis laten maken met een paar mooi auto weelies ( uiteraard op het treug rij stukje op de sprintbaan).

na de westrijd kregen we te horen dat zondag afgelast werd. helaas maar BOEIE. wij gingen kamperen. zogezegd zo gedaan. lekker geslapen. zondag op onze luie reed gezeten. rond 2 uur was toch echt iedereen al weg. zelfs kantine van camping ging dicht. en toen zijn we rond 5 uur maar eens richting limburg gegaan.

samengevat
een VET chille weekend gehad
 
ja, afdekken van draaiende delen..
niet alleen vanwege de kans op uiteen spatten, maar ook voorkomen dat er gewonden vallen. Het lijkt misschien overbodig, maar het kan gewoon gebeuren. Bij de races is dit al jaren zo
 
Tijden krijg ik vanavond nog gemaild.. dus van zodra ik ze heb worden ze geupped as promised ! Wellicht ook van Rotterdam
 
moet je je waterpompdeksel erop hebben??? lees ik dat goed.
Zoja zou ik dit echt grote onzin vinden.
Je hebt toch een keuring om te zien of alles goed zit maargoed.

mvg
 
djt-evo-neos said:
moet je je waterpompdeksel erop hebben??? lees ik dat goed.
Zoja zou ik dit echt grote onzin vinden.
Je hebt toch een keuring om te zien of alles goed zit maargoed.

mvg
het gaat erom dat je rotor is afgedekt op een goede stevige manier. 1 ervan is een waterpomphuis
 
zou ook een enorme ramp zijn dat je er een deksel op moet schroeven , wel 3 of 4 boutjes :rolleyes:

de keuring is voor jouw veiligheid en voor een ander zijn veiligheid , de keurring is ook niet om te kijken of jouw rotor wel of niet los zit maar of ALS de rotor los zou zitten of uit elkaar zou klappen dat dan de veiligheid gewaarborgd is ...

en niet om jou te pesten dus...

mja , als je liever hebt dat jij geraakt word door een stuk rotor doordat een ander het niet heeft afgedekt ;)
 
melf #50 said:
zou ook een enorme ramp zijn dat je er een deksel op moet schroeven , wel 3 of 4 boutjes :rolleyes:

de keuring is voor jouw veiligheid en voor een ander zijn veiligheid , de keurring is ook niet om te kijken of jouw rotor wel of niet los zit maar of ALS de rotor los zou zitten of uit elkaar zou klappen dat dan de veiligheid gewaarborgd is ...

en niet om jou te pesten dus...

mja , als je liever hebt dat jij geraakt word door een stuk rotor doordat een ander het niet heeft afgedekt ;)


ik snap het ook allemaal wel.
maar zoiets is naar mijn weten nog niet voorgekomen, en nu ineens moet je dus zoiets weer doen. maargoed snap de gedachte gang best wel hoor
 
Gebeurd wel hoor... een paar jaar bij de races heeft me dat wel geleerd, inclusief onderdelen en grote blauwe plekken op me benen
 
djt-evo-neos said:
ik snap het ook allemaal wel.
maar zoiets is naar mijn weten nog niet voorgekomen, en nu ineens moet je dus zoiets weer doen. maargoed snap de gedachte gang best wel hoor

dat is niet waar als je in het begin de regelementen goed had doorgelezen, dan had je daar gelezen dat alle draaiende delen van het motorblok afgeschermd moeten zijn, dus deze regel is al vanaf het begin en niet 'ineens' zaterdag bedacht.
 
djt-evo-neos said:
moet je je waterpompdeksel erop hebben??? lees ik dat goed.
Zoja zou ik dit echt grote onzin vinden.
Je hebt toch een keuring om te zien of alles goed zit maargoed.

mvg

Net of dat de TC alle krukas moeren na gaan checken of ze vast zitten ofzo 8P
 
Back
Top