SBO-Sprint 17 juni - ommen ( overijssel )

Advertisement - register to remove this

Ok, nou even een vraagje van mijn kant alvast.
Het zal vast wel ergens vermeld staan, maar wil toch even duidelijkheid van iemand in dit topic, ook zodat andere mensen het direct terug kunnen lezen.

Hoeveel kost het nou als ik voor een dagje mee zou doen? En wat moet ik hier verder voor regelen?

/Edit, sorry :*, heb het al ff doorgelezen...
 
nou heb ik ook effe een vraagjuh.

za is SBO en dat kost voor de leden 12.50.
op zo is het vrije sprint wat 10 euro kost.

kost het voor de mensen die op za sprinten op zo ook nog 10 euro of is het dan gratis want om nu 22.50 tebetalen om te mogen sprinten word het toch nog een beetje duur weekend.
 
haha
idd heb het zelfde probleem arthur.
ik kies toch voor defqon jammer dat er een van iets niet een week eerder od later was. denk wel dat er meer mensen zijn met het zelfde probleeem.
 
zaterdag is een SBO sprint, zondag vrij sprinten. Beide staan los van elkaar.

Zondag zal ook het gebruikelijke st.net startsysteem van de vrije sprints gebruikt worden, zaterdag het SBO systeem. Vanavond alweer onderweg naar Duitsland voor reparatie na de bekende schade in Rotterdam...

Ik ga (zoals gezegd in het Rotterdam topic) ook kijken om de inschrijvingen te splitten in dagstartbewijsinschrijvingen en voor mensen met een startbewijs zodat deze niet meer moeten wachten.

Daarna enkel even hopen op dit keer géén mercedessen en weer een goed verloop als Driewegen..
 
inne: voor de SBO jaarlicenties moeten die op zaterdag 12.50 betalen en op zondag nog eens 10 euro of blijft het bij 12.50 voor een heel weekend?
 
Zoals hierboven gezegd heeft de SBO verder niets met de organisatie zondag te maken. We verhuren enkel het startsysteem, dus de betaling gebeurd bij de organisatie van meeting Ommen.
 
Back
Top