SBO Sprint 09 #3 Hengelo 21 Juni

Jezus wat een gezeur hier,de afgelopen jaren zeurde er niemand over! en nu? moet het een discussie worden...? als je het nodig vind om te burnen burn je toch en als het wat langer nou en... zijn we vergeten dat dit mensen der hobbie is en ook wel eens gewoon een lekkere burn willen zetten? het is toch show spectakel of zie ik dat verkeerd,er komen meer mensen op af zeker jeugd want die denken,het dat is stoer!! ik geloof dat er toch ook bezoeker op af moeten komen? mischien is het een keer belangrijk dat er wat minder gezeurt wordt! en gewoon lekker je ding doen zoals back in the days!
 
als ik minder burn maai ik met een rollin en wheelie tegelijk het stoplicht omver als het eens kut gaat..

we hadden gewoon weinig grip op hengelo..

toen ik veel geburnd had had ik ook geen las van wheelie, aangezien ik verder voorop kon zitten omdat mn band eindelijk een ECHT plakte!

ik denk dat het bij elke scooter weer anders is,, dus je kunt bijna niet zeggen, doe dit of dat...

we zien op kloosterzande wel hoeveel grip we hebben, wil het niet.. dan komt de 12 inch om de bocht:)

Dat is ook het probleem met die slicks, je moet steeds langer burnen om dat harde opgedroogde rubber eraf te krijgen. Beter gewoon ml50 en beetje warmdraaien.
 
mischien test ik nog wel een keer een ml50,, heel mischien :+

dan moet je em tegen de richting in erop zetten:W

iid ik ben het eens..
voor mij is het ook maar een spektakel,
geef een showtje weg en bezoekers hoor je niet zeuren.
het blijft een hobby, ook voor de fanatieken onder ons.
ik ben het niet mer jordi eens, ml50 kun je niet met slicks vergelijken.
 
dan moet je em tegen de richting in erop zetten:W

iid ik ben het eens..
voor mij is het ook maar een spektakel,
geef een showtje weg en bezoekers hoor je niet zeuren.
het blijft een hobby, ook voor de fanatieken onder ons.
ik ben het niet mer jordi eens, ml50 kun je niet met slicks vergelijken.

Werkt beter tegen de richting in?
 
Ja werkt echt goed :)
Je wil alleen niet weten hoe snel je bandje gaat :p

normaal is zon ding al zo glad,
helemaal als die andersom echt asfalt gaat happen:+

2007_Bridgestone_ML_50_Front_Rear_Tire_--.jpg


denk is andersom:p
 
Back
Top