SBO Sprint 09 #3 Hengelo 21 Juni

Wat een ophef over burnen, over omstanders etc.Ook al burn je 'kort' je hebt altijd rook en geluid. De officials staan ook al 2 jaar in een tent achter de startgrid, gewoon de tent 5m naar achter, en de toeschouwers 10meter na de startlijn laten staan, kan je tenminste ook fatsoenlijk naar de wachtrij lopen ipv een halve meter zoals op hengelo.
 
Het is juist is goed dat hier ophef over gemaakt word burnen kost veel tijd. Hoe minder mensen overbodig burnen hoe meer er gesprint kan worden. En jongens ga ook is aan het einde wat sneller van de baan af praatje maken kan onder het terug lopen wel! Als iedereen hier een beetje om denkt kan er meer gesprint worden en dat wil iedereen!
 
Het zou zo maar eens kunnen dat iedereen gemiddeld een run meer kan maken per dag als bovenstaande punten worden aangepakt..
 
Even heel wat anders de "custom show" ??

stond er bij te wachten met nog zon 8 anderen oid maar ben na 15 min maar weer gaan rijden aangezien er weinig gebeurde??
 
Het zou zo maar eens kunnen dat iedereen gemiddeld een run meer kan maken per dag als bovenstaande punten worden aangepakt..


Misschien weer iets, om iemand aan het eind van de baan te zetten, meende dat dit eerder ook altijd zo was. Ziet het nu nooit meer. En dat burnen klopt idd. Ik burn nog niet met 26pk en 45 kilo scooter, dus kan me haast niet voorstellen dat een scooter van rond de 80kilo allemaal wielspin hebben:p

Maar goed, denk dat het duidelijk is. :D
 
Wat een ophef over burnen, over omstanders etc.Ook al burn je 'kort' je hebt altijd rook en geluid. De officials staan ook al 2 jaar in een tent achter de startgrid, gewoon de tent 5m naar achter, en de toeschouwers 10meter na de startlijn laten staan, kan je tenminste ook fatsoenlijk naar de wachtrij lopen ipv een halve meter zoals op hengelo.

gewoon gewoon gewoon.. het is allemaal zo gewoon..
als je ideen hebt kun je die gewoon aandragen..
ik nodig je bij deze uit een dag in de tent te komen zitten :) ook al staat de tent 5 meter naar achter..

hoe verder we de tent weg zetten, hoe meer kabel we moeten overbruggen.. en aangezien we zelf niet van die goten hebben (die er laatst wel waren omdat de duitsers erbij waren) moeten we ook meer kabels afschermen..
Dat is niet zo zeer het probleem.. maar meer het feit dat er meer kabel ligt waar mensen overheen kunnen rijden.. en aangezien een aantal mensen het al teveel gevraagd vind om GEEN gas te geven op de kabelgoten maar er gewoon overheen te lopen, is nog meer vrij liggende kabel niet echt gewenst :)

Of zet er een luidspreker neer, dan blaf je er keer doorheen dat ze moeten opzouten. :p

helaas hebben we die ook niet tot onze beschikking ;)
Evert stond deze keer achter aan de baan.. afgewisseld met Niek..
 
Wat een gezeik over dat burne allemaal wordt gewoon meerdere keren hetzelfde verteld door verschillende personen, als je het zo super iritand vind kan je toch ook op de meeting zelf naar die personen gaan.
Nu weten we wel dat het iritand is en dat het lang duurt :rolleyes:
 
Wat een gezeik over dat burne allemaal wordt gewoon meerdere keren hetzelfde verteld door verschillende personen, als je het zo super iritand vind kan je toch ook op de meeting zelf naar die personen gaan.
Nu weten we wel dat het iritand is en dat het lang duurt :rolleyes:

daarnaast duurt het ook nog erg lang, stinkt het en is het onnodig voor sommige..







:+

volgende keer als je weer zo onnozel zie doen maak ik je nek schoon met en bezem :+
 
als mensen het niet leren na een tik op de helm --> killswitch eraf trekken en terug sturen :D :D

Sommige mensen moeten ook zelfs wachten omdat er zoveel rook hangt dat ze de kerstboom niet eens zien :X :X :X
 
haha :D

idd! wheelieen is veel gevaarlijker!(uit ervaring Hengelo)

en je kunt niet vanaf de zijlijn bepalen of iemand TE lang burnt,,

ik burnde mijn laatste run erg lang, maar reed wel de beste tijd van de dag..(van mezelf dan he :p)

gewoon ophouden over dat gezeik, vorig jaar waren er ook geen moeilijkheden over.. klaar..
 
haha :D

idd! wheelieen is veel gevaarlijker!(uit ervaring Hengelo)

en je kunt niet vanaf de zijlijn bepalen of iemand TE lang burnt,,

ik burnde mijn laatste run erg lang, maar reed wel de beste tijd van de dag..(van mezelf dan he :p)

gewoon ophouden over dat gezeik, vorig jaar waren er ook geen moeilijkheden over.. klaar..

resultaten die behaald zijn in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst ;)


op hengelo viel het ons gewoon op.. vandaar dat het nu ter sprake komt.. niets mis mee denk ik :)
 
ik kan je vertellen dat als er zolang word geburnd dat er rokende stukjes rubber in je nek komen dat dat niet bepaald prettig voelt :X

Dat er afgelope jare niks van is gezegd wil niet zeggen dat we er nu ook maar niks van moeten zegge. Wij hebben er last van dus zeggen wij er wat van...
 
haha :D

idd! wheelieen is veel gevaarlijker!(uit ervaring Hengelo)

en je kunt niet vanaf de zijlijn bepalen of iemand TE lang burnt,,

ik burnde mijn laatste run erg lang, maar reed wel de beste tijd van de dag..(van mezelf dan he :p)

gewoon ophouden over dat gezeik, vorig jaar waren er ook geen moeilijkheden over.. klaar..

Als je minder burnt heb je slip en minder wheely's is nu de cirkel rond?

: L
 
Back
Top