SBO Race - Spa-francorchamps - 29 juni

Dan moet je open70 gaan rijden :+
Je doet er toch niets aan. Iedereen weet dat die uitlaten niet het beste van het beste zijn. Denk dat er maar weinig zijn die ze nog niet kapot gehad hebben. (demper of lasnaad of wat dan ook)

Gewoon dichtbakken, zoveel mogelijk rubbers overal tussen zoals Sander al zei en gaan met dat hok.
Maar het is toch te erg voor woorden dat die uitlaten zo uit elkaar vallen.
maarja hij is gelast en hangt er weer onder we zien wel.

@ Paulus, ik neem dr niet meer hoor...
dan weet ik het ook niet, het is jou zus.
@ Paulus, tot op heden vind ik het wel meevallen hoor met de Stage-6 spullen. Heb minder last van pech dan dat ik in de Open-70 (met Malossi spul) had.
Heb daar geloof ik wel 4 pen-13 zuigers aan bonken gereden omdat de zuigerveren elke race afbraken.
Ik zeg niet dat Stage-6 beter is dan Malossi, maar vind de "slechte" kwaliteit reuze mee vallen.
Ik heb ook wel ergere dingen gezien maar voor "race" spul verwacht ik toch wel een beetje kwaliteit.

Maar goed we zien het wel. Het ding loopt belabbert. Ik heb geen mogelijkheid meer om te banken en ik zie het somber in.
 
Maar het is toch te erg voor woorden dat die uitlaten zo uit elkaar vallen.
maarja hij is gelast en hangt er weer onder we zien wel.


dan weet ik het ook niet, het is jou zus.

Ik heb ook wel ergere dingen gezien maar voor "race" spul verwacht ik toch wel een beetje kwaliteit.

Maar goed we zien het wel. Het ding loopt belabbert. Ik heb geen mogelijkheid meer om te banken en ik zie het somber in.

Heb je gisteren avond niet gebankt dan??
 
Nope hij was zo lek als een mandje dus ik heb hem vanochtend voor ik naar de TT ging eerst gefixt en als het goed is moet hij nu weer dicht zijn.

Dan had ik wel kunnen gaan :p . Achja die van mij loopt ongebankt ook wel goed +pippi+ . Hoop voor je dat die van jou een beetje dicht blijft
 
Ding scoort klote... Morgenochtend om 8 uur nog een keer proberen...

Anders rijd Pronk met mijn blok, en ik met de zijne :'( (kan ik kijken of ik de B winnen kan ;))
 
Het is dus inderdaad helemaal kut, de bank doet ook een beetje raar, dus ik hoop stiekem dat het daar aan ligt. Om even een indicatie te geven...ik heb nu 2,5 pk minder dan normaal. En dit is echt geen stom geintje ofzo. morgenochtend weer verder. Al hadden we nu race Veldhoven of lelystad ofzo voor de deur dan had ik mij niet zo druk gemaakt, maar op spa een dikke 2 pk missen, en 20kg zwaarder zijn dan je directe concurrentie is gewoon kut! :)
 
die arme thomas heeft heel de nacht door gestest, maar helaas jack 3 pk kwijt bij fred motoren in de schuur, wordt weer een lange nacht dalijk. het is toch allemaal wat die pk's!!! ach we zullen wel zien, anders maar een big bore stage6 erop!!!!
 
ik heb ook nieuwe zuiger erin gepleurd:)

schokdemper laten maken en aanpassen(high low speed)

uitgaande demping werkte heel seizoen al niet:p


Wat heb je er aan laten doen?? Ik ontdekte gisteren een olie lekkage langs de keeringen van mijn (nieuwe) Rs24/10.. reviseren? wat waar hoe duur??
 
Wat heb je er aan laten doen?? Ik ontdekte gisteren een olie lekkage langs de keeringen van mijn (nieuwe) Rs24/10.. reviseren? wat waar hoe duur??

kom even langs op de race.
bekijk maar even hoe het eruit ziet.en voel maar even.

dan leg ik het je wel uit.

voordeel hiervan ook is.

je kan niet op die bus vallen dus afbreken;)
 
Volgens mij wordt t gewoon weer een 1-2 voor pronk en jack. Al dat gemiep over die pk's...uiteindelijk rijden ze toch weer vooraan :*
 
Back
Top