SBO Race - Spa-francorchamps - 29 juni

Pronkie rijd meteen 2 seconden langzamer:P

Ik hoopte eigenlijk dat de rest dat zou doen na het lezen van die post, ik vind hem nu alleen maar spannender :7

Nee ff zonder dollen...daar moeten we natuurlijk niet mee spotten *klopt af*. Vind het meer raar dat die bocht dan niet wordt gewijzigd...belgie heh.
 
Met wat je ook rijdt (op 2 wielen), ik denk niet dat je veel harder door die bocht kan dan dat de gasten voorin de open70 dat doen. :)
 
die bocht is idd ie iemand overleden maar dat was met de juniorenklasse, van het karten tenminste wat ik weet. Voor de bocht was het achterband achterband waarna hij met 100+ de lucht in werd gelanceerd, dus geen remmend vermogen van het grind had.
 
Die van mij zijn er weer klaar voor +pippi+ . Ik begin er zelf nu ook weer zin in te krijgen, nu nog hopen op goed weer 8)
 
Kijk voor de grap eens op weersverwachting van Stavelot of Malmedy, daar geven ze meer zonpercentage op :) Stavelot ligt toch het dichst bij het circuit of niet?

Btw ben er ook zondag...
 
Nou mijne is er dus nog lang niet klaar voor :( Cilinder nogsteeds niet terug en morgen is de laatste dag dat ik kan sleutelen. Nu dus maar een oude cilinder erop gezet met als resultaat dat ik 1,5 pk kwijt ben ten opzichte van mijn goede cilinder!

Lekker kut dus...heb topspeed nodig op Spa
 
Pronk is alweer bezig met de underdog positie...hij knalt gewoon weer ouderwets hard zondag. Dat kan niet anders.
 
Bij mij breekt gister de ophanging van m'n uitlaat. En komt er water langs de carterdeksel naar buiten. Ik heb er nu helemaal geen zin meer in, kut scooters. Lekker naar de TT morgen.
 
Back
Top