19 augustus SBO Race Spa-Francorchamps

Razma

Well-Known Member
Het circuit ziet er iets anders uit als 17 mei en de 24u.

Niet alleen geen regenwolken boven het circuit dan, maar ook alle curbstones, de lijnen en alle banden hebben een rood-wit opfrisbeurtje gekregen. Het begin van een hele renovatie van het circuit :!

Deze winterperiode zal er heel wat gaan veranderen op Spa. Nóg niet de baan zelf, maar wel alles daaromheen bij het rennerskwartier, het gebouw, de tijdsmetingtoren (wat wel nodig is :X) etc.

Wie gaat er voor de 49.999 sec of lager ??? -:-
 
Advertisement - register to remove this

Het circuit ziet er iets anders uit als 17 mei en de 24u.

Niet alleen geen regenwolken boven het circuit dan, maar ook alle curbstones, de lijnen en alle banden hebben een rood-wit opfrisbeurtje gekregen. Het begin van een hele renovatie van het circuit :!

Deze winterperiode zal er heel wat gaan veranderen op Spa. Nóg niet de baan zelf, maar wel alles daaromheen bij het rennerskwartier, het gebouw, de tijdsmetingtoren (wat wel nodig is :X) etc.

Wie gaat er voor de 49.999 sec of lager ??? -:-


Rik
Rik
Rik

Iemand anders?
 
Ik zit dan met m'n luie reet op het strand van Los Angelis.....

Pronk houd me vast wel op de hoogte van de stand.. :+

(Denk btw wel dat m'n brommer meegaat als reservefiets voor het "Boerenschuur Tuning-team" :)
 
Ik heb er ook weer zin in. Nu de brommert eindelijk eens heel gebleven is hoop ik het wat beter te doen als vandaag.
 
Ik ben er helaas ook niet bij.. Heb al lang geleden een vakantie gepland voor de aankomende 2 weken. Op Emmen ben ik weer van de partij :)
 
bijna klaar voor spa. nieuw drukveertje en vlammen :).

oja ook nog ff me wielen in lijn zetten. zag vandaag dat ze 5 cm uit lijn liggen :D
 
Back
Top