17 Mei, SBO Race Spa

Wie is er gevallen??

Paulus hebben we in ieder geval een paar keer zien liggen.... Ik zou wat doen aan mijn stabiliteit, of met je knie een referentiepunt zoeken qua grip & hellingshoek...

Je ging een 2 x gewoon te schuin... paar keer een remfout, (tevens schuin), en 1 x ging je te vroeg op het gas :)

(Sander onder Robbert)
Ivo was gevallen met mijn zip en heeft z'n schouderblad gebroken.
En zoals ik al zei training is hard nodig, daarnaast zijn mijn knieën niet zo soepel door een klein boom-auto ongelukje dat ik er zo ver langs kan gaan hangen.
En stabiliteit word aan gewerkt voor de volgende keer, het subframe is een beetje versleten.
En als laaste smoesje heb ik natuurlijk ook nog dat dit pas de 3e keer was dat ik circuit reed.
sorry dat ik het zeg maar misschien moet je ook ff wat beter op de blauwe vlaggen letten voor de volgende race!!!
aangezien jij je ver-remde, daardoor de bocht uitvloog! ( tijdens blauwe vlag) daarna zag je mij aankomen rijden en je rost je scooter volgas ervoor... dat soort grapjes van jou en andere koste me gister in de 1st race heel wat...

verders niet alleen tegen jou gericht! maar die actie van zonder pardon ( tijdens blauwe en gele vlag) de baan oprijden vind ik nog beroerd!! om het maar ff heellll zachtjes uit te drukken
sorry dan daarvoor, ik probeer zoveel mogelijk voor snellere rijders aan de kant te gaan en dat ik me daardoor verrem is natuurlijk mijn probleem.
dat de baan oprijden zal ik voortaan dan ook beter naar kijken maar ik heb zelf niet in de gaten gehad dat ik je daarmee tot last was
 
(kleine offtopic: razma zou het geen goed idee zijn om de navigatie in het fotoalbum van vorige/volgende foto boven de foto te zetten ipv er onder... of beide, dit omdat mensen met een resolutie van 1280*1024 en kleiner altijd moeten scrollen om die navigtie te bereiken, en momenteel is 1280*1024 groter dan de standaard in webdesign)

leuke pics alweer :) zag er goed nat uit en ik weet dat dat op spa niet echt ideaal is :D
 
mijn 1e x stage 6

mijn 1e x op een stage 6 was echt vet heel de dag gelachen.( bedankt fred motoren crew)

Training

Nou dat was dus mijn 1e gas geven op zo'n ding, gaat hard, en aan begin nog wel eng ook zeker op dunlopscmet regen. maar ik 2 rondjes ervaring dus ik dacht nu gassen gelijk op mijn mel. rondje erna weer op me mel. Remhendel afgebroken dus einde training.

kwali

Ik dacht nu gaan we ervoor maar helaas 3 ronden rustig gereden bougi los benzine op ( stom stom stom) qwaas aan de kant. Dus 19e tijd

race 1

eindelijk regen banden bedankt sammy dus ik ging ervoor om herman voor te blijven. de start was redelijk in ieder geval herman voorbij, is echt vet zo'n start. Ik me rondjes rijden proberen bij de rest te blijven lukte aardig tot dat in ronde 8 mijn uitlaat los ging van mijn cilinder ( echt kut bout helemaal afgebroken) vermogen kwijt en ingehaald door herman. (baal ik nog van)

race 2

Ik kon race 2 weer rijden door sam bedankt pik. schroef eruit geboord nieuw tap eind erin gedraaid en gaan. Race 2 had echt een vet goede start lag 10e of zo. na bocht 1 kwamen er weer een paar voorbij maar ik hield ze nu goed bij. ging steeds beter ook steeds drogere baan en steeds snellere tijden. Ik heb herman toen op een ronde gezet maar dat kwam omdat zijn scoot het niet meer deed. ( anders hat ik ook gewonnen van je herman HAHAHA) op het laats zag ik dat pronk er aan kwam ik dacht nou die is toch sneller ik laat hem de volgende bocht er wel langs maar nee dat moest volgens pronk in die bocht die leipkees aan de binnen kant ervoor bij,waar weet ik nog niet. Ik vond dat in ieder geval echt vet close racing. Maar ik achter die pronk aan dat dacht ik althans maar 4 bochten later een rem fout en mazzel pronk. Maar uitendelijk 11e geworden best netjes met een ronde tijd van 1minuut 1

bedankt thomas voor mijn scooter in elkaar zetten en de rest van de FRED MOTOREN CREW bedankt voor het helpen Ik heb gelachen. Tot 020 mazzel
 
race 1 had ik de pech dat net een ronde voor de finish mijn krikas moer er af liep en had ook net nieuwe ml,s dus nog niet zo veel grip

race 2 ging een stuk beter had alleen een jog voor me waar ik best lastig langs kwam en na dat ik hem eemaal had ingehaaldt was de achterstand op de rest te groot om nog dicht te rijden helaas nu had ik wel wat meer grip maar had geen zi om te vallen dus hield me best wel in maar ondanks alles een goede dag gehad en iendelijk een race uitgereden pppppppppffff
met dank aan inne voor de transponder wissel endelijk geen nummer 13 maar nu 31 hahaha
 
ik had ook nieuwe ml50 :D effe een schuurpapiertje er over heen en je hebt echt super grip ;) en tweede race heeft pronk er mee gereden, en die ging als een raket over de baan. Dus voortaan eerst effe opschuren een beetje ;)
 
ja klopt die had ik gezien. k dacht misschien komt er nog een apart linkie voor alleen foto's v/d stage 6 cup, zoals op de vorige pagina v.d open 70 en pitbike
 
jimmy%27s%20crash%20spa.JPG


dit is de foto dus.
vind t toch een mooie foto maar volgens mijn was dit een onderuit rem foutje???
 
[/img] zo moet de laatste

ik ging precies hetzelfde zelfde bocht hahah te hard op de rem en verloor de voorkant
 
Back
Top