2de SBO race 10 mei - Veldhoven

Status
Not open for further replies.
Om heel eerlijk te zijn vond ik de diversiteit die er toe onder de scooters heerste leuker dan nu. Nu rijdt echt alles op een Zip (okay, een verdwaalde Yog en Diesis daargelaten) en "vroegah" reden er meerdere merken rond...maar goed, de zip is nu eenmaal de meest ideale scooter om te racen...

Gaaf filmpje Mol!
 
Nee, op een kreidler in de sportklasse in 1993

in 1997 het eerst op een scooter de Malaguti F12
1998/1999 Benelli Army.
Daarna zip

toen konden een hoop van jullie nog niet eens fietsen!! *D

ik wel ....

:p

welke malaguti was dat? Matton?
 
ik wel ....

:p

welke malaguti was dat? Matton?

Nee, daar reden Ben Barten en Paul Hoekendijk (?) op.

Gé had volgens mij een rode Malaguti, waarvan het binnekuip/beenschild gedeeltelijk ontbrak.
Later heeft daar nog een dame mee geraced in de SOBW.
Maar na het breken van een sleutelbeen nooit meer iets van haar vernomen.
 
Nee, daar reden Ben Barten en Paul Hoekendijk (?) op.

Gé had volgens mij een rode Malaguti, waarvan het binnekuip/beenschild gedeeltelijk ontbrak.
Later heeft daar nog een dame mee geraced in de SOBW.
Maar na het breken van een sleutelbeen nooit meer iets van haar vernomen.

volgens mij haal je nu wat door elkaar :?
 
volgens mij haal je nu wat door elkaar :?


Nee hoezo?
Begrijp je het niet...?
Die rode Malaguti van Gé is later nog eens door een dame in gebruik genomen om te racen.
Na een valpartij heeft ze iets gebroken (of het een sleutelbeen was of een been weet ik niet meer).
Daarna is ze nooit meer weze racen.
 
Nee hoezo?
Begrijp je het niet...?
Die rode Malaguti van Gé is later nog eens door een dame in gebruik genomen om te racen.
Na een valpartij heeft ze iets gebroken (of het een sleutelbeen was of een been weet ik niet meer).
Daarna is ze nooit meer weze racen.

Was dat niet die dame die toen met de trauma helicopter van het asfalt is geschraapt??? Die reed volgens mij op een neo's.....of haal ik nu dingen door elkaar?
 
idd , dat was de zilvergrijze met gele Neo's , en daar reedt Marloes Alferink op...

en iig Gilbert Langerak , Harm van Gaalen , Michael Jaquet , Christiaan de Koning , Johan Vos en Monique Oldengarm hebben op een Malaguti f12 gereden afgelopen jaren...

er was vroeger wel iets meer diversiteit in scooters :p

ik heb vanalles gezien , PGO , Kymco , Hyosung , Aerox , Neos , CPI , Malaguti f12 , f15 ,Sonic , Jog , Dieses/atlantis , Runner , Viva city , Speedfight , NRG/NTT ,Typhoon , Sfera/Quartz , Suzuki Katana , Beta ark , volgens mij zelf Mors..

IETS verschil met nu dus ;)
 
Last edited:
ik wel ....

:p

welke malaguti was dat? Matton?

Het jaar dat Ben en Paul voor het eerst op de Beta Ark reden, ben ik met de malaguti begonnen. eerst was hij standaard geel, later in dat seizoen werd hij rood.

Het meisje er later mee reed was de dochter van m'n tuner, die kwam idd hard ten val op lelystad en heeft daarna niet meer geraced. Toen reed ik al op de benelli, dat waren achteraf sportief gezien mijn minste jaren, qua publiciteit was het wel super.

Ik wil wel ff een paar pics scannen en naar iemand mailen zodat je kan zien hoe ik er begin jaren 90 bij reed. plaatsen van pics kan ik niet?
 
Last edited:
....later in dat seizoen werd hij rood.

Het meisje er later mee reed was de dochter van m'n tuner, die kwam idd hard ten val op lelystad en heeft daarna niet meer geraced.

Dankjewel Gé

@Melf
Wie haalt er nu dingen doorelkaar? ;)
 
het salomon/swierts team reed toen op van die kawasaki groene runners geloof ik....dat waren nog eens tijden. En Er reed inderdaad een Katana rond...met onze eigen Twan nelissen erop nog wel...meen me te herinneren dat die zelfs met een standaard cilinder rondreed omdat er voor een katana geen opvoerspul te verkrijgen was :D
 
o.k. , heb ze , dit is pas echt "sport" klasse ":p

niet al te veel aangepast en rijden maar ;)
Sport_1993-19941.jpg

Formule_1995-19962.jpg

GetAttachment6.jpg

GetAttachment5.jpg

GetAttachment4.jpg

GetAttachment3.jpg

GetAttachment2.jpg

GetAttachment1.jpg

GetAttachment.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top