Lelystad 23+24 mei.!!

Dat onboard filmpje is echt vet!!!

@ Rens, ben ik ook wel benieuwd naar.. Heb zelf nog setje sava soft slick van MikeM gekocht
 
Iemand ervaring met Sava slicks?

Gr.

Schijnt wel goede band te wezen. Alleen slijten de redelijk rap bij warm weer heb ik begrepen. Ook heb ik gezien dat de band redelijk plat is ipv bol/puntig.


Zelf rij ik met die pmt banden. Deze zijn boller en heb je in de bocht dus meer contact oppervlak met de baan.

Weet niet wat een setje Sava kost nieuw?
 
Ik had echt precies hetzelfde, dankzij dit filmpje weet ik zeker dat ik er in Berghem (of anders zeker in Spa) weer bij ben :)

:W

En Jasper, gewoon weer komen rijden. Dan is de Open70 ook weer wat opgevuld. Je kan prima meekomen in de middenmoot denk ik zo :)
 
ik rijd voortaan steeds de open 70 mee geen belgisch kampioenschap meer . zijn er nog mensen die mee gaan rijden in de open 70???
 
Schijnt wel goede band te wezen. Alleen slijten de redelijk rap bij warm weer heb ik begrepen. Ook heb ik gezien dat de band redelijk plat is ipv bol/puntig.


Zelf rij ik met die pmt banden. Deze zijn boller en heb je in de bocht dus meer contact oppervlak met de baan.

Weet niet wat een setje Sava kost nieuw?

oke, setje sava kost me 84 euro.
Ik laat wel weten wat ik er van vind!
 
Schijnt wel goede band te wezen. Alleen slijten de redelijk rap bij warm weer heb ik begrepen. Ook heb ik gezien dat de band redelijk plat is ipv bol/puntig.


Zelf rij ik met die pmt banden. Deze zijn boller en heb je in de bocht dus meer contact oppervlak met de baan.

Weet niet wat een setje Sava kost nieuw?

Laat remmen, snel rechtzetten en vroeg op het gas dus! :) En Erik je filmpje verdiend een mooiere website!;)
 
Laat remmen, snel rechtzetten en vroeg op het gas dus! :) En Erik je filmpje verdiend een mooiere website!;)

Haha ja man dat klopt. Maar ik heb echt geen tijd om m'n site up-to-date te houden nu. Druk met afstuderen etc. Dan is m'n site even wat minder belangrijk ;)
 
Haha ja man dat klopt. Maar ik heb echt geen tijd om m'n site up-to-date te houden nu. Druk met afstuderen etc. Dan is m'n site even wat minder belangrijk ;)

Begrijpelijk :p
Wat doe je voor studie eigenlijk? Ik vind je echt zo'n rechtenmannetje, maar dat is vast en zeker fout :p
 
Back
Top