SBO Endurance 17 mei - Spa-Francorchamps

Zoals gewoonlijk....Wil ik me wel aan bieden als rijden. Zou graag nog een keer racen.
Alleen al vet lang niet meer gedaan.
Dus scatman als je nog iemand zoekt......
Make my day, make me happy hahaha
 
Zoals gewoonlijk....Wil ik me wel aan bieden als rijden. Zou graag nog een keer racen.
Alleen al vet lang niet meer gedaan.
Dus scatman als je nog iemand zoekt......
Make my day, make me happy hahaha

zie je ook nooit meer op de sprint ... heb je de scene de rug toegekeerd :p
 
zie je ook nooit meer op de sprint ... heb je de scene de rug toegekeerd :p
Wat nooit meer op een sprint ...... tuurlijk blijfik komen het is verslavend eenmaal aan begonnen kom je er niet meer vanaf.
Ben de 1e sprint wel daar gweest, niet lang maar toch wel.
Deed namelijk mee aan een televisie programma.
28 mei de 1e aflevering om 21.30 op RTL5
 
geef beau groot gelijk, als ie weet dat er toch niets belangrijks op het spel staat leiding in het kampioenschap of zo dan zou hij gek zijn om alles daar in spa kapot te gaan vallen
 
Beau,

Hap niet als je er niet tegen kan.... ;) Regen rijden is gewoon kut, maar het hoort er toch gewoon bij??

Als je elke regenrace afzegt, had je vorig seizoen SOBW 2 van de 14 wedstrijden kunnen rijden ongeveer....

Rijd gewoon een race, en wie weet ben jij wel DE regenkoning van de SBO :)?
 
Als je elke regenrace afzegt, had je vorig seizoen SOBW 2 van de 14 wedstrijden kunnen rijden ongeveer....

Rijd gewoon een race, en wie weet ben jij wel DE regenkoning van de SBO :)?

ik ben niet bang om te vallen in die kut regen ofzo,
maar het gaat erom dat me vader bij elkaar z'n 600km moet rijden en dat risico ga ik niet nemen,
Want we wouden er overnachten en ik ga niet in de regen een tentje opbouwen8P
Als spa 5 min. rijden was geen probleem maar 600km is me toch een beetje te gek:*
De andere race's rijd ik wel gewoon mee regen of niet,
Succes
 
Last edited:
Het is inderdaad ook een pokke-end... :)

Ik had er geen rekening mee gehouden dat je paps moet rijden... omdat ik altijd op mezelf kan :)
 
Back
Top