28 mei SBO Race Genk

is er toevallig ook een filmpje gemaakt net zoals bij amsterdam groetjes mitchell ps volgend seizoen ga ik ook racen:pn dus zien jullie me ook elke wedstrijd
 
mitchell w said:
is er toevallig ook een filmpje gemaakt net zoals bij amsterdam groetjes mitchell ps volgend seizoen ga ik ook racen:pn dus zien jullie me ook elke wedstrijd

filmpje is inderdaad gemaakt. maar vind me examen tijdelijk even belangrijker :)
Voor vrijdag moet hij onlihne staan :W
 
Niels said:
volgens mij rijdt ik al bijna 2 seizoenen met dot 5... 8P

Weet je zeker dat er geen 5.1 in zit?

Als er echt 5 in zit zou ik aanraden om er alsnog 5.1 in te doen en direct de seals te vervangen.
Dot5 is zowiezo ook niet echt voor de racerij bedoeld.
 
EGT said:
Weet je zeker dat er geen 5.1 in zit?

Als er echt 5 in zit zou ik aanraden om er alsnog 5.1 in te doen en direct de seals te vervangen.
Dot5 is zowiezo ook niet echt voor de racerij bedoeld.
hmm, ik zal het eens nakijken... dan zal het idd 5.1 zijn.
 
Niels said:
hmm, ik zal het eens nakijken... dan zal het idd 5.1 zijn.

Vandaar dat je de laatste tijd zo snel bent,je remmen doen het gewoon weg niet.+pippi+


Nog ff tegen tragerdagtraag:
Jos is na manch 1 nog bij ons geweest en ik heb hem ook gezegd dat dat bij het racen hoort.
Maar dan nog vind ik dat ie meer met het koppie moet rijden.
Vanaf de kant zag het er echt als een alles of nix actie uit.
Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil,mijn dag was verder goed.
 
zo nog ff navraag gedaan bij wil van mil en silkolene heeft een speciale remolie voor hoge temperaturen dus die ga ik effe in beslag nemen lijkt me wel zo verstandig

en tino heb jij dani zijn remmen gesaboteerd zodat ie NOG harder zou gaan,
 
twan nelissen said:
zo nog ff navraag gedaan bij wil van mil en silkolene heeft een speciale remolie voor hoge temperaturen dus die ga ik effe in beslag nemen lijkt me wel zo verstandig

en tino heb jij dani zijn remmen gesaboteerd zodat ie NOG harder zou gaan,

Ik zat al een tijdje te wachten op die reactie jah,hahahahha
Maar nee heb ik niet gedaan ik ben nml zeer zuinig op Daniel.
En ben er trots op dat ie kon meestrijden voor plek 1,hij is de afgelopen drie races erg veel vooruit gegaan.
Allemaal combinatie van geometrie en vering,powerafgifte en vertrouwen in fiets door rijder.
Gaat erg goed laatste tijd,eens kijken of we dat kunnen handhaven en nog kans kunnen creeeren op de titel in de topscooters.
Met SBO zijn we er in Spa weer bij,en das een bekende baan voor hem.
 
Valentino... said:
Gaat erg goed laatste tijd,eens kijken of we dat kunnen handhaven en nog kans kunnen creeeren op de titel in de topscooters.
Met SBO zijn we er in Spa weer bij,en das een bekende baan voor hem.

Aan de motivatie zal het niet lukken.. Ik vind het een goede doelstelling!! Als de overwinning er is: kratje bier voor het Tino-kamp :).

p.s: Die smurf van je, had echte een TE toffe foto van pronk geschoten :D!
 
Sander said:
Aan de motivatie zal het niet lukken.. Ik vind het een goede doelstelling!! Als de overwinning er is: kratje bier voor het Tino-kamp :).

p.s: Die smurf van je, had echte een TE toffe foto van pronk geschoten :D!

Ik zal vanaaf eens ff kijken tussen al die pics die ie geschoten heeft.
 
Valentino... said:
Ik zal vanaaf eens ff kijken tussen al die pics die ie geschoten heeft.

K zag hem al fanatiek door het rennerskwartier lopen met een camera, die waarschijnlijk een volledige race scoot aardig kan financieren ;)
 
Back
Top