Lelystad 23+24 mei.!!

Didi begin je eindelijk een beetje te rijden en dan ga je stoppen. Erg slecht idee als je het mij vraagt.

hehe ja dit seizoen gaat het trg een beetje beter heb vooral al gewerkt aan de scooterafstelling . nik is natuurlijk zeker maar voor 99 % stop ik met de scooter
 
Begrijpelijk :p
Wat doe je voor studie eigenlijk? Ik vind je echt zo'n rechtenmannetje, maar dat is vast en zeker fout :p

Whahahahaha ik en rechten?? Nou nee dank je. Goeie zelfkennis dus :p
Ik studeer HBO communicatie.
 
Beste Robert,

Inderdaad een tijd geleden.
Hoe gaat het ermee??
Je frees heb ik echter weinig gebruikt aangezien het racen op een laag pitje heeft gestaan. Momenteel zijn we druk bezig om het team compleet te krijgen.

Zodra dat gereed is zullen we langzamerhand weer terug komen.

Groeten

Julian
Tutti Bella BV
www.tutti-bella.nl
 
Er is (bij mij iig) wel en verschil tussen wedstrijd en training. Als je in een training constant de boel dicht gooit en afsnijdt (terwijl er snellere jongens achter je zitten), wordt ik er niet blij van. Een bocht later klapte hij er dus bij mij dus tegen aan. Kost mij weer krassen op mijn kapwerk. Koste hem zelf ook een enkeltje rechtdoor het gras in. Daarom geef ik even deze tip/hint.
Beste Tom,

Ik begrijp je frustraties, maar dat is nou eenmaal racen.
Deze jongens hebben totaal nog geen circuit ervaring. Ten tweede zal een goede coureur altijd een uitweg nemen en kan zo een langzaamrijdende coureur makelijk inhalen. ERVARING!!!

Tevens als zij de de gaatjes voor jouw dicht gooien dan rijden ze zonder enige circuit ervaring toch goede lijnen!.

Dus erg positief voor mij.

Iedereen moet een keer beginnen. Zo ben jij ook als het goed is begonnen. Beeld je eens in in jouw eigen eerste training hoe ging dat??

En een paar krasjes op je kap is nou eenmaal het risico van racen.