SBO Race - Spa-francorchamps - 29 juni

offcourse we redden het altijd, dus nu ook.
.

Vet ! heb er toch wel een beetje zin in, ben benieuwd wat ik ga doen op die baan.

Denk dat ik gewoon 25 stickers achterop plak 8P Hoewel, dat zeg ik op voor mij vreemde kart banen ook altijd hahaha

FF aanvoelen en gas erop....
 
tja maar je trekt wel weer je twijfels bij dat stage 6 spul. Ik word daar dus echt niet goed van wat er allemaal wel niet kapot gaat om stomme productie foutjes.

Zoek eerst de fout bij jezelf... Jij maakt een scooter met zo een stug subframe dat alle trillingen overal komen??

De uitlaat hangt in rubbers, dus misschien heb je hem zelf onder spanning gemonteerd ;)?
 
Hier zit het ook weer lekker mee.

vertanding fixt. waterpomp is het schoepenradje moertje kapot. blok dus splitsen. wat een feest. vandaag laatste sleutel dag. vr-za TT namelijk.
 
Zoek eerst de fout bij jezelf... Jij maakt een scooter met zo een stug subframe dat alle trillingen overal komen??

De uitlaat hangt in rubbers, dus misschien heb je hem zelf onder spanning gemonteerd ;)?
Mijn subframe is origineel en hij hangt vrijwel spannings vrij :rolleyes: tenminste zo ver als hij spannings vrij kan hangen met alleen dat rubberblokje er tussen.
 
Endurance. Wil nog langer leven als vandaag :#

Volgend seizoen Vasco. dan ga ik proberen alles te rijden. van de winter nieuw blokje inelkaar zetten en zien wat de toekomst brengt.
 
Schiet niet op zeg...

@ Paulus, rijdt Ilonka nog met jou mee eigenlijk?

Nou ze rijd de endurance mee op mijn zip ja(als hij dan nog heel is), ik weet niet of ze ook mee naar spa rijdt, ik ging er eigenlijk van uit dat jij haar wel mee nam of zo.....
 
tja maar je trekt wel weer je twijfels bij dat stage 6 spul. Ik word daar dus echt niet goed van wat er allemaal wel niet kapot gaat om stomme productie foutjes.

Dan moet je open70 gaan rijden :+
Je doet er toch niets aan. Iedereen weet dat die uitlaten niet het beste van het beste zijn. Denk dat er maar weinig zijn die ze nog niet kapot gehad hebben. (demper of lasnaad of wat dan ook)

Gewoon dichtbakken, zoveel mogelijk rubbers overal tussen zoals Sander al zei en gaan met dat hok.
 
Pronk is alweer bezig met de underdog positie...hij knalt gewoon weer ouderwets hard zondag. Dat kan niet anders.

Over het algemeen gezien plaats ik mijzelf wel eens in de underdog positie, maar in de machine heb ik altijd het volste vertrouwen. Dat is nu serieus weg, 2 weken terug was ik een pk kwijt, dingen zaten niet lekker etc. Vanavond druk aan het testen geweest, bleek de uitlaat gescheurd te zijn, dus ik dacht het probleem te hebben gevonden...

Andere uitlaat erop, vermogen al iets beter, maar kut grafiek. Afstellen afstellen afstellen...uiteindelijk andere poulieset erin, en ineens weer een halve pk erbij met goede grafiek...3 runs later weer compleet inkakken en zelfs met 3.0 grams rollen was het na 3 runs over met de peekaas.

Serieus...ik weet echt niet meer waar ik het in moet zoeken :|

Morgenavond, en desnoods zaterdagochtend nog alles controleren...en hopen op het beste!
 
Je moet gewoon helemaal niks aan je racer doen. Gewoon rondje door de buurt knallen en dan op de bank zetten. Altijd goed!


@ Paulus, ik neem dr niet meer hoor...
 
@ Paulus, tot op heden vind ik het wel meevallen hoor met de Stage-6 spullen. Heb minder last van pech dan dat ik in de Open-70 (met Malossi spul) had.
Heb daar geloof ik wel 4 pen-13 zuigers aan bonken gereden omdat de zuigerveren elke race afbraken.
Ik zeg niet dat Stage-6 beter is dan Malossi, maar vind de "slechte" kwaliteit reuze mee vallen.

K hoop dat k die van mij ook nog een btje aan de praat krijg. Geblokkeerd loopt tie prima, maar op de vario is het bar en boos.
Verlies ook elke keer veel te veel plekken bij de start.
 
Back
Top