SBO Race - Spa-francorchamps - 29 juni

ik ben weer thuis, wat een VET circuit!.

jammer dat mn waterpomp ermee kapte, anders had ik de 2e manche ook nog kunnen rijden :'(
begon in de eerst manche pas mn draai te vinden, die dunlop bandjes zijn toch even wennen.
scooter liep niet echt hard, maar kon de middenmoot van de B goed bijhouden.

600km gereden, maar het was de moeite waard.

/dagboek
 
Ik vond het een kut dag, 1300 toeren kwijt en daarmee een helehoop vermogen.
Einde van de dag gaat arthur nog even lekker op z'n smoel met m'n zip....
 
Weer een paar leuke races gezien zo!! En het weertje was ook niet verkeerd 8)
En ik heb een nieuw shirt gekregen +ralf+
 
Zo ik heb ook echt een toffe dag gehad, heb het toch een stuk leuker in de stage 6. Helaas 2de manche wat over enthousiast geweest. Ik ben denks de enige in heel sbo, die zijn snelgas heeft laten afbreken. waarna me gas bleef hangen. en toen ging ik maar even de befaamde muur in. Toch heb ik die manche van laatste plaats, redelijk hard naar voren kunnen rijden ik heb denk ik zon 9 a 10 plaatsen kunnen pakken. Alleen jammer dat ik het niet kon afmaken.
 
Terror!!!!
[ir]http://www.debonkeracing.nl/Dempster/DSC00307.JPG[/ir]

[ir]http://www.debonkeracing.nl/Dempster/DSC00309.JPG[/ir]
 
Weer een paar leuke races gezien zo!! En het weertje was ook niet verkeerd 8)
En ik heb een nieuw shirt gekregen +ralf+
JAAAAAA! Het is een ziekte.. het worden er steeds meer -:-

Einde van de dag gaat arthur nog even lekker op z'n smoel met m'n zip....
Sjah..... Moet je hem niet uitlenen he ;) +ralf+. Ahjoh... 14 * 24u = heleboel tijd om het voor lelystad te fixen!!


Zo ik heb ook echt een toffe dag gehad, heb het toch een stuk leuker in de stage 6.
En wie heeft dat mogelijk gemaakt Dempie ;) +ralf+:-:









Morgen post ik wel een verslag, foto's etc. Nu ben ik knetterbrak, gaar, en volop gefokt door de 1100 km die we dit weekend hebben afgelegd :W
 
Dan is het goed ;)


Ik heb me iig prima vermaakt, alels ging lekker soepel, geen rare dingen gebeurt, mooie manches gezien en heerlijk weer :W
 
Back
Top