23 juli SBO Race Spa-Francorchamps

nie zeuren Chatman, iedereen ze brommertje kakt in met die hitte.

Mijn verslag ff kort:

Race 1: opwarmronde schoot vizier los, snel gras ingereden en een official om hulp gevraagd. DIt mocht niet baten dus ik moest m'n helm afzetten en het zelf doen. Ondertussen schreeuwde de beste man moord en brand om ff te wachten. DIt mocht niet baten en 2 bochten voordat ik bij de start was reed iedereen weg. Nooit meer bij te komen dus gewoon laatste.

Race 2: Erg leuke battle samen met Jasper en Mark. Ik had een hogere bochtsnelheid als Mark maar hij kon er toch voorblijven door verdedigend te rijden. Helaas torpedeerde Roelof z'n gele gevaarte de laatste ronde fullspeed in de achterkant van m'n SP tje wat resulteerde in een crash in de banden + een fraaie stofwolk. Helaas moest ik daarna de pits inrijden dus voordat ik dat deed nog maar een flinke burnout getrokken.

Kortom niet echt succesvol weekend. Maar goed wel nog even kunnen oefenen voor de ISC. Komende weken wat plastic vervangen en op de bank de puntjes op de i zetten.
 
Mijn weekend was eindelijk weer eens een wedstrijd dag zoals het hoort te zijn!!!
Geen gekut met scooter die kapot loopt of niet meer remt, maar gewoon continue doet wat ie moet doen!!
1ste race arnoud beetje gek gemaakt begreep ik na afloop van hem.
2de race ging beter na wat snel afstel werk lekker met een groepje mee kunnen komen, alleen bocht uitkomen verloor ik elke keer teveel.
In de laatste ronde ben ik NIET tegen david aan gereden maar ging je zelf liggen en ik schrok daarvan en pleurde ook op me giegel!!!
Mijn visie is gewoon dat we beide tehard gingen en daardoor vielen!!
Als je het niet met me eens bent dan hoor ik het graag van je!!!!

Groetjes allemaal
 
roelandri said:
Mijn weekend was eindelijk weer eens een wedstrijd dag zoals het hoort te zijn!!!
Geen gekut met scooter die kapot loopt of niet meer remt, maar gewoon continue doet wat ie moet doen!!
1ste race arnoud beetje gek gemaakt begreep ik na afloop van hem.
2de race ging beter na wat snel afstel werk lekker met een groepje mee kunnen komen, alleen bocht uitkomen verloor ik elke keer teveel.
In de laatste ronde ben ik NIET tegen david aan gereden maar ging je zelf liggen en ik schrok daarvan en pleurde ook op me giegel!!!
Mijn visie is gewoon dat we beide tehard gingen en daardoor vielen!!
Als je het niet met me eens bent dan hoor ik het graag van je!!!!

Groetjes allemaal

Zoals ik het ervaarde, raakte jij mij al voordat ik viel. Voor mijn gevoel reed jij schuin tegen mijn achterkant aan waardoor ik em kwijtraakte. Want echt te hard ging ik al nie meer en ik wou alleen nog maar safe de laatste ronde uitrijden. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, ik ben benieuwd of iemand het op video of foto heeft. Het maakt me ook nie veel uit verder. Het was zonde voor allebei..
 
Naja mijn ervaring is heel simpel ik zat verder naar binnen als dat jij zat en ik schrok dat jij viel en kneep daardoor tehard in me rem!!
Ik heb ook geen schade aan me voorkap alleen aan me benzinetank door dat me scooter half op de jouwe lag!!
Maar ik maak er verder geen probleem van,wil alleen niet de naam krijgen dat ik mensen er opzettelijk af rijd!!! Enzo kwam het wel op me over..
 
roelandri said:
Naja mijn ervaring is heel simpel ik zat verder naar binnen als dat jij zat en ik schrok dat jij viel en kneep daardoor tehard in me rem!!
Ik heb ook geen schade aan me voorkap alleen aan me benzinetank door dat me scooter half op de jouwe lag!!
Maar ik maak er verder geen probleem van,wil alleen niet de naam krijgen dat ik mensen er opzettelijk af rijd!!! Enzo kwam het wel op me over..

je reed mij er in VW toen ook al vanaf :*

:p
 
Back
Top