Lelystad 10+11 juli

Als ik langs de meter kom gewoon even het gas los laten en erna weer gaan +pippi+

Jammer dat op het rechte stuk de volgende DB meter staat van het circuit zelf.

We zullen het wel zien komend weekend. Eerst het programma afwachten.

Hoop dat er zaterdag de mogelijkheid is om je geluid te laten testen. Dit zou wel een slimme zet zijn van de organisatie
 
Klopt Tom en sorry daarvoor. Maar er zijn nogal wat zaken momenteel. Het schema is wel af, maar de mail volgt nog.

Er is iig rekening gehouden met het wk. Iedereen kan op tijd thuis zijn er voor :)
 
Klopt Tom en sorry daarvoor. Maar er zijn nogal wat zaken momenteel. Het schema is wel af, maar de mail volgt nog.

Er is iig rekening gehouden met het wk. Iedereen kan op tijd thuis zijn er voor :)


geen uur pauze denk ik dan?
 
als je rond 16:00 uur na huis kan zou IDEAAL zijn aangezien ik 2,5 uur moet rijden!

Want ik mag holland absoluut niet missen!
 
race prijsuitreiking staat op 16.00

Endurance uitreiking staat er niet in maar ik mag aannemen dat als de endurance tot 17uur duurd de uitreiking rond 17.30 zal wezen.

Ik kom trouwens zondag niet. Ga en eens keer met 30 graden wat anders doen dan me helemaal kapot zweten voor een beker die je zowiezo wel wint met 3 man in de Pro.
 
Ik rijd ook niet. Mijn seizoen is zo goed als over. Kunnen de problemen maar niet vinden en ik heb geen zin om er nog veel geld/tijd in te steken om het te maken. Zeker gezien het feit dat er weinig meer te halen valt voor mij.

Beetje jammer om het seizoen zo te eindigen maar het is niet anders. Wie weet rijd ik nog een race mee als ik zin/tijd heb om nog eens wat te testen.

Ik kom waarschijnlijk wel even kijken. Er zit hier allemaal blauwalg in het water dus strand liggen en zwemmen kan toch niet :p
 
Back
Top