2 juli - Emmen SBO Race (7e Wedstrijd)

Advertisement - register to remove this

je bent er vroeg bij :W

ik zie nu al op tegen de heenreis :( zoooooo lang :p

Mja hopen op iets koeler weer als afgelope weekend maar weer net zo'n mooie wedstrijd :W
 
Pfffff, wordt een zwaar weekend. Eerst sobw op Amsterdam wat al slopend is en dan Emmen de volgende dag. Is dus eigenlijk niks voor luie mensen zoals ik, maar heb er toch zin an})
 
Heb er wel zin aan alleen jammer dat Piet zun mooie binnenstuk moest vernagelen om er een quadbaan van te maken:( . Resulteerd in snellere baan en mooie stuurstukkie is weg SHIT HAPPENS
 
ik lig dan lekker in kreta, ik hou een race wie met de meeste meisjes kan vrijen met jacky ... das een stuk beter dan tegen dat buitengewoon onaantrekkelijk uitziend gelaat van piet aan te kijken. hahahahaha, niet te vergeten die lelijke hamburger bakkende juffrouw van plezier in de kantine

jongens et spijt me tot de volgende keer :p

(zo goed ronnie)
 
Last edited:
in emmen fucking 3uur rijden.
opzich wel leuke baan:)

we zullen wel zien wat we presteren.

hopelijk ken ik me zip 2000 dan beter besturen
 
haman said:
ik lig dan lekker in kreta, ik hou een race snollen pompen met jacky ... das een stuk beter dan tegen die grafmuil van die chagerijnige piet aan te kijken. hahahahaha, niet te vergeten die lelijke hamburger hoer in de kantine

jongens et spijt me tot de volgende keer :p


die even normaal zeg :|
 
hij slaat wel de spijker op zijn kop ..
de baan is een stuk minder technischer geworden.
ik hoop dat sbo het volgend jaar voor elkaar krijgt om andere circuits te vinden. lommel maybe!!
als dat al gerealizeert is liever een vette baan in het buitenland als een klote baan en eigenaar in emmen.
maar dat is mijn mening .
 
Back
Top