23 juli SBO Race Spa-Francorchamps

twan nelissen said:
nee liep niet hard daarom heb ik voor de wedstrijd snaar en drukveer vervangen omdat ie goed liep
me toerental liep op van 12.4 naar 13.2 en volgens mij lag het aan het weer want veel andere hadden er ook last van .
maar als je veel harder een bocht uit komt dan win je veel snelheid


khad nergens last van ... ding van mij vlamde als een kanon ... maar of die nou wel of niet liep je was gewoon de snelste daar gaat het om.
 
Nou kort maar krachtig!Voordat t racen begon was alles wel okay
Maar na de eerste training was t al gedaan:(Bikend (of hoe je t ook schrijft) van de krukas naar zun gootje:SWas er mooi zat van dus alles maar ingepakt en naar huis getoerd
 
Razma said:
handig dat je dat meld.. maar misschien nuttig met wat er exact niet klopt zodat ik het kan nakijken ?
david en roelof zijn in de laatste ronde onderuit gegaan.
roelof is daarna geloof ik nog wel over de finish, maar david niet.
volgens mij is de volgorde na kil zo:
jos
timmy
fred
mark
arnoud
roelof
 
Jasper V said:
david en roelof zijn in de laatste ronde onderuit gegaan.
roelof is daarna geloof ik nog wel over de finish, maar david niet.
volgens mij is de volgorde na kil zo:
jos
timmy
fred
mark
arnoud
roelof
ik heb het al gezien is een fout van mij
de reden dat david niet gefinish is komt door de baanofficial die hem de pits in heeft begeleid en roelof wel doorliet.
de goede volgorde is:
jos
timmy
fred
mark
arnoud
roelof
david
 
Candyman said:
ik heb het al gezien is een fout van mij
de reden dat david niet gefinish is komt door de baanofficial die hem de pits in heeft begeleid en roelof wel doorliet.
de goede volgorde is:
jos
timmy
fred
mark
arnoud
roelof
david


jos was idd voor me en fred achter me:)
 
de chrono van de scooters was in het begin droog en het niveau in belgie ligt inderdaad lager als in nl.
lambot is de rijder van malossi belgie en word gezien als 1 van de snelste van belgie.
overigens zou hij nog gewoon in de middenmoot van de open 70 zitten dus zo slecht is het niet. ( met 1 oog.......... )
 
Candyman said:
de chrono van de scooters was in het begin droog en het niveau in belgie ligt inderdaad lager als in nl.
lambot is de rijder van malossi belgie en word gezien als 1 van de snelste van belgie.
overigens zou hij nog gewoon in de middenmoot van de open 70 zitten dus zo slecht is het niet. ( met 1 oog.......... )


Inderdaad dan valt het wel mee. Ik had alleen de race gekeken.
 
Jazeker, een superhit!!:winner:

Filmpjes zijn trouwens weer leuk, volgens mij kan je onderhand al een 10 minuten filmpje maken van wheelies bij sbo:D
 
Back
Top