Rolf's NRG

Nieuwe kappen zijn blank echt supergoedkoop, ben ik ook nog voor gaan kijken. En dan lekker laten spuiten, en klaar is een brute scoot :).
 
idd, maar kappen wil ik dan ook wel nog aanpassen. mja, das iets voor volgend jaar dus.

Vandaag skai gehaald voor m'n monoseat, die komt dit weekend wel af denk ik:)
 
Zo vandaag weer ff wat kunnen doen.

Na problemen met m'n Evo vario rijd ik nu tijdelijk met een MHR2000. Ook heb ik nu een kelk+regenpijp gebeuren gemonteerd.

Verder heb ik vandaag zelf (jaja:)) mijn monoseat bekleed. Dit ging eigenlijk best goed, paar keer los moeten hebben, maar nu zit het mooi strak. Echter, door het loshalen is er een slecht plekje gekomen, maar dit stelt niet veel voor en maakt ook niet uit, aangezien dit een testversie is eigenlijk. Na lelystad ga ik op basis van dit dekje een wat specialere maken, dus dat komt helemaal goed. Moet monoseat nog goed passend maken, maar ook dit komt na Lelystad, ivm tijdgebrek. Kapje zal ik nog wel even spuiten. Toerenteller kwam gisteren binnen, dus die zit er ook in. Temp meter is wat groot, en past alleen zo op dit moment. Later nog eens veranderen. Deze week op een avond ding nog wat aanpassen, en dan is ie verder klaar (na ja, klaar....) voor Lelystad. Echter niet te vinden @ de sprintbaan helaas.

Pics:

DSC01823.JPG


DSC01824.JPG


DSC01825.JPG


DSC01826.JPG


DSC01827.JPG
 
Waar heb je die mono vandaan? :)

Verder perfecte budgettuning... Voor jou totaalbedrag tot nu toe had ik een getunede cilinder, uitlaat & rotor...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waar heb je die mono vandaan? :)

Verder perfecte budgettuning... Voor jou totaalbedrag tot nu toe had ik een getunede cilinder, uitlaat & rotor...

Budgettuning heerst, bij mij loopt het alleen al wat teveel op :'(
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waar heb je die mono vandaan? :)

Verder perfecte budgettuning... Voor jou totaalbedrag tot nu toe had ik een getunede cilinder, uitlaat & rotor...

Iemand hier uit de buurt bood een tijd geleden een quartz aan @ forum, ik heb het zadel gekocht:)
 
Zo maar eens even een berichtje hier in plaatsen.

De avond voor Lely zouden Ties en ik de Zip en NRG afstellen, maar uiteindelijk hebben we 1 run gemaakt @ straat, en daarna alleen maar problemen gehad. Benzine lekkage, koelvloeistof lekkage, enz enz.

Tot half 2 lopen sleutelen, toen stond ie weer redelijk in elkaar, en 's ochtends ook nog 3 uur bezig geweest. Uiteindelijk nog ff snel sproeiertje gekocht en gewisseld, 88 erin, ding starten, en ff warmdraaien. Toen de weg op, ding reed echt super, op de kar en weg:) @ lely verder niet gereden, maar hij was er toch:

bild64.600x450.jpg


Nu ga ik met het uiterlijk verder. Ik ga enkele nieuwe kappen aanschaffen, en daarna gaat ie aardig in de verbouwing. Resultaten verschijnen hier ooit wel;)

Jammere aan deze kappen was dat ze gewoon voor een deel enorm gaar waren, en ik geen geld en tijd had om ze te laten spuiten of zelf beter af te werken. Mja, het is iig beter dan dat het was.
 
Nog wat foto's van diezelfde avond, niet helemaal up to date omdat ik nu eindelijk met me kartbox rijd, maar goed:

DSCF0016.JPG

DSCF0021.JPG

DSCF0015.JPG

DSCF0014.JPG


Het is nu ff wachten tot m'n nieuwe kappenset binnenkomt, dan ga ik weer echt verder.
 
hele dikke scoot!!!
je moet misschien alleen ff twin air filter inspuiten, tegen alle rotzooi, het is maar een idee. verder een heel mooi design, monoseat is ook cool
later
 
Originally posted by Ties
Twin Air filter is al passé, zit nu een kartdoos op. Wat scheelt dat ontzettend in het geluid zeg :)

ook veel in pk'tjes!!!
bij scheelt het 2 pk's
met cartbox: 14 pk
zonder ( met alleen twin-air filter) 16 pk!!

scheelt wel ff wat
 
hmm idd. Thnx voor de info:)

Vind het mindere geluid wel zo fijn om op straat mee te rijden. Als ik ooit ga banken zal ik aan je advies denken;)
 
Budgettuning heerst:) Sowieso om mee te beginnen. Je doet misschien idd sommige dingen wel 2 keer, maar goed, ik vind dat prima, omdat ik het ook leuk vind om er mee bezig te zijn, het hoeft allemaal niet in 1 keer perfect af. Zo ga ik iig deze winter met me kappenset bezig, hopelijk zelfs al binnen enkele weken. En hopelijk2 krijg ik er een extra nrg bij waar dan deze kappen opgaan, maar das nog lang niet zeker.
 
Back
Top