Rolf's NRG

Ziet er zeer relaxed uit allemaal..

Paar probs mja, het gaat allemaal goed komen rolf , Noorden power vlamt aarzjes ;)

Als ik sjeezbewijs heb, kom ik een keer tjekken :)
 
Inderdaad. Gaatje in cilinder tjoening gaat dus toch werken:) Moet eigenlijk even kijken dat ik 24mm klaar krijg, maar veel tijd heb ik niet ivm tentamens ed.
 
Vandaag 21mm gemonteerd, ding loopt wel, maar 125 sproeier was veel te groot:) Strax even verder afstellen:)
 
Jeuh er is weer wat leven bij Rolf. Beetje minder van de problemen maarja dat zal je wel weer oplossen denks;)

btw...wat had je een leuke beschrijving opgegeven bij dat geld:D :D :rolleyes:
 
:*

Heb net even een kelk gemaakt van schilderstape en m'n kartfilter erop gezet:eek:

Alleen met een 92 sproeier kan ik er iets van een filter opzetten:) Het zal wel:)
 
Rolf jongen, ik kom morgen na mn werk wel ff buurten... M'n zip loopt nu ook eindelijk :D En hij staat op 2 wielen.. strax ga ik nog rijden! Eng 8P
 
Leuk projectje :) maar waarom heb je niet gelijk het frame opnieuw gespoten? Ziet er in ieder geval al weer iets mooi uit ;)
 
Waarom ik m niet gespoten heb: Geen zin in. En ja, voor de tiende keer, ik ga m nog wel hammerriten:)
 
Originally posted by Rolf
Helaas:) Heb hier wel cam, maar zonder geluid, en niemand anders binnen bereik:)

Die scooter boeit toch niet, we willen jou:D :* Nee, zorg maar ff voor een cam met geluid..en anders maak je nu maar ff filmpjes....je zegt wel dat je hem niet op de grond kan houden maar ;)
 
Zal kijken of Arnout z'n cam al weer klaar is dit weekend, en hij ff tijd heeft als we gaan afstellen. Door de week ben ik niet in de buurt van die scooter, dus dat wordt nog weer even wachten mensen:)
 
Back
Top