Rolf's NRG

wat bedoel je trouwens in je eerste post met:

de voorkap aangepast??

alleen dat je de gaten erin hebt geboord of heb je er nog meer mee uitgevogeld??

en :S ik wil ook zo`n Bidalot dempert, die zijn veel mooier dan die van Yasuni...

en dat bij de voorlampen, heb je dat gewoon afgeplakt?? en toen gespoten.

Verder is het een leuke scoot :) NRG`s roeleren :)

Tsjek mijn project oook eens,

de groet`n Marcel-NRG
 
Deze voorkap heeft idd alleen gaten, en iets anders ipv lampen;)

Lichtunit heb ik natuurlijk eruit gehaald.

Bidalot demper, tsja, ik heb gewoon een bida c20
 
Nou vandaag kappen gemonteerd. Te gaar, maar goed. Geen comments @ lely please:D

DSC01818.JPG


DSC01819.JPG


DSC01820.JPG


DSC01821.JPG


DSC01822.JPG


Sorry voor vage pics:)
 
Gisteren ff getest.

Squish is iets te krap, en ding loopt te rijk. Verder loopt ie wel mooi, dus voor lely gaat dat waarschijnlijk wel goed komen.

Jammer alleen dat ik met een gare zuiger rijdt, mja, kan ik die op lely mooi afbeunen;)
 
jaa:) Maar die zuiger is niet door mij gaar gemaakt:)

Mja, de zooi is wat gepoetst, en dat rijdt nu ok.

Bedenk wel, ik heb dit voor zo weinig mogelijk centen in elkaar gezet, aangezien ik dus ook op mezelf woon ed.

Totale kosten incl scooter liggen nu op iets van 1200 euro ofzo.
 
hij wordt vet :) heb je geen detailpics van die lijnen? ff zien hoe mooi strak ze zijn :W
je hebt trouwens heel dringend een monoseat nodig ;)
 
Ik heb een monoseat al gekocht:P

Alleen hij is nog niet hier. Hopelijk heb ik m nog voor lely binnen. Daarom heb ik ook nog een gaar zadel, omdat het zonde is om daar wat aan te doen. Moeders gaat een dekje maken op die mono seat :W
 
Originally posted by Rolf
Bedenk wel, ik heb dit voor zo weinig mogelijk centen in elkaar gezet, aangezien ik dus ook op mezelf woon ed.

Totale kosten incl scooter liggen nu op iets van 1200 euro ofzo.

Doe je goed, voor 1200 euro zown scoot in elkaar zetten. :W
 
Nee nog geen pics mensen, heb hier geen digi. Ding is wel nice, kapje is al geschuurd, dus dit weekend meteen even spuiten. Bekleding heeft 1 plekje, mja, komt toch nog een ander dekje op.


Voor de volgende kappenset heb ik nog geen plannen oid, dat zie ik allemaal volgend jaar wel. In de winter ligt de zooi toch weer uit elkaar waarschijnlijk. Maar goed, eerst maar eens zo rijden.
 
Wat er mis is met die kappen? Vele ophangpunten waren gaar, waaronder aan de zijkaprechts. Die heb ik nou wel gefixed, maar het zit gewoon niet sluitend. De rad past er op deze positie eigenlijk niet in, dus dat zit allemaal wat onder spanning, waardoor de scheur in de voorkap terug is:)

Verder is het zwart wat zwakjes, ik bedoel qua sterkte. Op de foto's zie je er idd niets van, maar van dichtbij in het echt wel natuurlijk:) Maar goed, het ziet er alsnog wel ok uit.

Tsja, kleurcode, weet ik zo niet.
 
Back
Top