Rolf's NRG

We zullen zien Bartje, trouwens, wist je dat ze in Groningen ook hele goede cursussen grammatica geven?:p
 
Nou hij staat in elkaar:

DSC01630.JPG

DSC01631.JPG

DSC01632.JPG

DSC01633.JPG
 
Evo overrange hangt er nu ook in, met dank aan Erik W:*

Nu eerst maar even zorgen dat ik een vonk krijg, en ik zoek nog een dopje voor onder in mijn vlotterbak van m'n Mikuni. Er is nog genoeg te doen:) Carterkap moet ik ook nog afwerken met gaas, maar dat komt nog wel.
 
Thnx Joeri:)

Had alleen voorvork even goed verend gemaakt, kwam ik erachter dat ie enorme speling heeft:'( Na ja, is niet anders:)

Dingt vonkte ook reeds zondag, aankomende zaterdag mag ie van mij lopen:)
 
Olee, hij liep vandaag al:) Niets verandert, deed het gewoon. Mja, kop lekt nu, en carb ook, dus morgen even fixen:)
 
Oke ik ben weer eens bezig geweest, had even 2 weken geen tijd. Vandaag even snelgas gemonteerd, en ding weer geprobeerd te starten.

Ow wacht, hier staat nog niet wat er aan de hand was. Het was niet mijn kop die lekte, maar er zat een gat in m'n cilinder:| Echt vanuit de kleine spoelpoortjes naar buiten dus...

Dit komt omdat de aap vanwie de cilinder eerder was met een boormachine in die poortjes heeft lopen hakken....

Echter, ik heb het gefixed, en 2 weken geleden ook weer lopend gekregen. Daarna deed ik m uit, en hij ging nooit weer aan...

Opeens kreeg ik ook te maken met enorme benzine lekkage, dus dat schoot mooi op. Nu dus 2 weken later weer verder gegaan.

Scooter weer lekvrij gemaakt, en maar weer proberen. Werd weer niets... Na een ochtend klooien was ik wel iets dichterbij starten gekomen, maar het was toch allemaal niet goed. Wat was namelijk het probleem: mijn blokje kreeg ongeveer 2 liter benzine per keer dat ik trapte te verduren... Dus ik Ties gebeld, en zijn 26mm even geleend. Ding erop, 1 keer kicken, en ja hoor, hij leefde weer:) Goed fel ook, dus dat was gunstig. Helaas moest de carb er weer af, en heb ik dus nu even niets. Voor Lelystad leen ik waarschijnlijk een 21mm van Miles, of ik moet mijn 24mm weer klaar krijgen. Hier even wat pics van vandaag, met als laatste mijn geweldige uit-doe-draadje8)

DSC01741.JPG


DSC01742.JPG


DSC01743.JPG


DSC01744.JPG


DSC01745.JPG
 
wel lijpig dat die nu loopt.
ik spreek je wel ff op msn want ik heb hier eventueel nog wel een 21mm voor je liggen :)
 
Back
Top