Alleen hij is nog niet hier. Hopelijk heb ik m nog voor lely binnen. Daarom heb ik ook nog een gaar zadel, omdat het zonde is om daar wat aan te doen. Moeders gaat een dekje maken op die mono seat :W
Nee nog geen pics mensen, heb hier geen digi. Ding is wel nice, kapje is al geschuurd, dus dit weekend meteen even spuiten. Bekleding heeft 1 plekje, mja, komt toch nog een ander dekje op.
Voor de volgende kappenset heb ik nog geen plannen oid, dat zie ik allemaal volgend jaar wel. In de winter ligt de zooi toch weer uit elkaar waarschijnlijk. Maar goed, eerst maar eens zo rijden.
Wat er mis is met die kappen? Vele ophangpunten waren gaar, waaronder aan de zijkaprechts. Die heb ik nou wel gefixed, maar het zit gewoon niet sluitend. De rad past er op deze positie eigenlijk niet in, dus dat zit allemaal wat onder spanning, waardoor de scheur in de voorkap terug is
Verder is het zwart wat zwakjes, ik bedoel qua sterkte. Op de foto's zie je er idd niets van, maar van dichtbij in het echt wel natuurlijk Maar goed, het ziet er alsnog wel ok uit.