Project Speed NRG

Hier is de demper sloper himself dan maar |(

Sorry pronkie :p maar ik heb gewoon iets, dat alles stuk moet, wat gewoon van jou is....en die dempert..dat komt wel goed.

Voor de rest, we gaan nog wel even klussen, en gele velgen ziet er ERG strak uit!!

wat betreft de koeling, ga eens wat gaten extra boren, en kijk wat voor uitwerking dat heeft....je denkt wel steeds dat je radiateurs slecht werken, maar het kan ook VEEEL te maken hebben met de afvoer (dit komt wel zeikerig over he!!! :D)

voor de rest, het komt allemaal dik in orde...en ik hoop dat ik snel geld heb voor mijn ideetjes!

Sander
 
Die radiateurs gaan er sowiezo uit, ik heb nu voor 40 euro een motorradiateur gekocht. Krijg hem volgende week binnen. Hij komt van een Honda CX500 ofsow. Dus ik ben erg benieuwd of ik hem zonder problemen onder me voorkap krijg. En dan over 2 weken ff een AIM tellertje kopen, heb ik in ieder geval zekerheid :)
 
Blijf deze NRG dodelijk vinden....

paar vraagjes nog
*weet je al welke kleur je je velgen spuit?
*en welke toerenteller gebruik je ( kan zijn dat ik erover heen lees)
 
Originally posted by mhr4ever


je hebt gelijk, het was Joor inderdaad. Hij had het erover dat de meeste spuiters met verf op waterbasis spuiten, en dat dat op den duur gaat verkleuren. Hij had zijn racer op "tinner"(toch??) basis laten spuiten. Dat schijnt beter te zijn maar mag niet meer omdat het slecht voor het milieu is. Maarja...we zien wel of het gaat verkleuren.

Er mag tegenwoordig alleen nog maar verf gebruik worden op waterbasis meen ik, in de vliegtuigbranche werd ookaltijd verf op een andere basis gebruikt, tot een tijdje terug dus. Alleen toen kwamen ze erachter, dat na een f16 die met die verf gespoten was na 2 keer vliegen bijna al ze verf kwijt was geraakt :)
 
Originally posted by Martijn
Blijf deze NRG dodelijk vinden....

paar vraagjes nog
*weet je al welke kleur je je velgen spuit?
*en welke toerenteller gebruik je ( kan zijn dat ik erover heen lees)

Geel en AIM
 
Originally posted by malle neo's
Spuit 11 zegt: Dese NRG is echt bruutow. Zeker beter dan die in scootin.

Dank u, Over ongeveer maand zal ik wel weer opnnieuw foto's maken. Als alles volgens plan loop zit er dan een motorradiateur in, zijn alle onnodige dingen eruit gesloopt ivm gewicht, zit er een dashboard in met AIM teller, en een motorradiateur onder de voorkap. I keep you guys informed!
 
Originally posted by Joor


Kom morgenochtend maar op dat ding, fix ik je rem ;) haha


Dat doen we maar niet......kom nog wel een ander keertje met scoot langs de zaak. Als ik compleet wordt weggereden door je zip, laat ik me scoot gelijk daar staan :)
 
jammer dat ik dan niet mee kan met de KILLER-typhoon, of de TERROR-zip....de 1 is dan verkocht, de ander ligt in onderdelen op mn kamer :(

maar ben benieuwd naar de Rem, en sjees-test 8P
 
Back
Top