project: "velofax"

Advertisement - register to remove this

Ej tjar wtf past t wou je zeggen ???
Hep je mijn sd blok er nou onder gegooid !!??
Staat wel vet een ml50 op een velofax, gooi dr een goedkope 70 onder en een 2e hands R en blazen !!!!
 
tja,we gingen kijken of het past,en voor we het wisten paste hij er gewoon goed onder...moeten het wel nog even goed fixen met de achterveer en ophanging..mja...MAKS wil harder,en dat gaat moeilijk met zon velofax-blok:p.
 
ja,dat is zeker wel het plan ja!eerst met het originele velofax blok eronder dan wordt je super dirt als je het spatbord eraf haalt,maar nu niet,en ik denk dat het dan heel vet eruit ziet..maar we zullen zien:#
 
ja,dat weten we ook nog niet of we het grote of een ander voorvelg erop gooien...maar we zijn nog bezig dus het komt wel goed.ik maak wel fotos van het geheel.
 
Zonde van dat ding man ... Beter verkoop je hem gauw, hier heb je toch niks aan :D Radiateurtje enzo moet er ook nog op, maja, benze :)
 
Originally posted by Sjoerdyo
Zonde van dat ding man ... Beter verkoop je hem gauw, hier heb je toch niks aan :D Radiateurtje enzo moet er ook nog op, maja, benze :)

ja,we zitten ook nog te twijfelen of we hem LC of AC maken..en over er achter een schijf komt of niet...maar dat zien we allemaal nog wel,dit is pas het begin ervan..
 
Wat een vage actie :D

Het ziet er naar mijn bescheiden mening absoluut niet uit, maarjah... Wrom verkoopt hij dat ding niet, hou dat blok, en koop een gare F12 ofzo?
 
Back
Top