Project Mijn Neo's

Ojee, een concurrent. Ik ga dan ook maar weer hard aan het werk met mn neo's:p . Ennuh, neem gewoon een Evo, naar mijn idee toch fijner dan Team, ook al heb ik zelf een Team. Ennuh, echt helemaal wit? Als je potent genoeg bent lukt dat wel in 1 avondje trekken:p. Ennuh, enig idee hoe je die 26mm gaat fixen. Moet nml ontieglijk opgehoogd worden als ie recht boven de Team LC komt. Verder veel succes toegewenst namens malle Arnoud. Ik hoop dat we een keer meeten.
 
idd zeker leuk project en het zal ook zeker wel leuk gaan rijden.

Ik moet ook nog maar een keer beginnen met me neo's.
hij is namelijk gewoon onbegrensd :p.

en is het nog mooi geworden met die stuurkap?

spreek je nog wel..

laterz
 
Bart Nrg Mc2 : Dan heb je toch de foute Evo te pakken... Team is echt absoluut niet snel, heb ik vernomen van een kenner...

Ikzelf rijd nu ook met evo onder me LC Neos, en ben voorlopig nog sneller als de team geweest. :) en dat heb ik van mezelf vernomen :p

Ik zelf zou dus ook voor de Evo gaan, maar het ligt helemaal aan jouw !;)

KennY
 
Ja, een Evolution 70cc nieuwe serie is stukken sneller dan een MHR Team [zonder losse verbrandingskamer], en redelijk op het niveau van de MHR Speed [met losse verbrandingskamer]...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ja, een Evolution 70cc nieuwe serie is stukken sneller dan een MHR Team [zonder losse verbrandingskamer], en redelijk op het niveau van de MHR Speed [met losse verbrandingskamer]...
dus hier gaat het om versie 6. dan verander ik mijn plan naar een evo, :) maar ik d8 dat de speed de snelste was onder de cilinders. verkeerd ged8 dus.

en kan ik gewoon met een 21 rijden als ik hem lichtjes bijwerk, dus spoelpoorten op maat, en uitlaat brug verleggen en maat maken met de yas c16.

btw: kan ik beter de bidalot c20 kopen?
 
Vind ik opzich nog best meevallen..
Beide cillinders hebben zo hun voordelen..
De nieuwe serie Evo's zijn zeker wel een vooruitgang geweest, waardoor de Team weliswaar een stapje terug heeft gedaan..
Zeker qua tuningmogelijkheden heeft de Evo meer potentie dan de Team
 
Originally posted by Mr Polini Evo

dus hier gaat het om versie 6. dan verander ik mijn plan naar een evo, :) maar ik d8 dat de speed de snelste was onder de cilinders. verkeerd ged8 dus.

en kan ik gewoon met een 21 rijden als ik hem lichtjes bijwerk, dus spoelpoorten op maat, en uitlaat brug verleggen en maat maken met de yas c16.

btw: kan ik beter de bidalot c20 kopen?


Ja je kan zeker beter een C20 kopen. Zeker als je die evo laat bijwerken zoals je zegt.

Ik rijdt zelf ook met bijgewerkte )oud( model evo en C20. Ben afgelopen zaterdag bij Koopmans op de bank geweest. Scoot loopt best lekker. Als je wilt kan ik wel een grafiekje poste. Setups lijken nl beetje op elkaar.
 
Originally posted by EdvolutioN



Ja je kan zeker beter een C20 kopen. Zeker als je die evo laat bijwerken zoals je zegt.

Ik rijdt zelf ook met bijgewerkte )oud( model evo en C20. Ben afgelopen zaterdag bij Koopmans op de bank geweest. Scoot loopt best lekker. Als je wilt kan ik wel een grafiekje poste. Setups lijken nl beetje op elkaar.
Hoeveel pk had je dan?
 
Originally posted by Marco_v_W
laat je grafiek maar eens zien idd, ben best wel benieuwd :)
Oke dan :) ,

Afstelling kan zeker nog beter. Denk aan vario, carbu en HPI.

Maar ik ben toch niet ontevreden. Loopt best lekker (op straat).

attachment.php



Let op: Bank van Koopmans dus houd rekening met afwijking!
 
Back
Top