Voortgang Sonic-Racer project

Mjah, ziet er wel aardig uit, Xander :)

Of ik die luchthapper nou zo mooi vind is vraag 2, daarom hoop ik dat het effect heeft :)

Succes met de voortgang...

PS; ik ga ook maar eens een digi regelen, kan ik ook weer zooi onlijn zetten :)
 
Originally posted by Joor
Verder moet je de overdruk gaan compenseren zodat je vlotterbak (daar zal Xander geen last van hebben) vol wordt geblazen met lucht.
Als je de carb in de airbox plaatst, dan heb je daar geen last van.
 
Zeer vetjes iig, maar ik heb toch 1 kleine vraag/opmerking:
Als je optrekt en je blok gaat 'springen', heeft de aansluiting van je luchttoevoerbuis dan genoeg plaats om niet gehinderd te worden door kappen ed.? Onderaan lijkt mij dat geen probleem, maar aan de zijkap...? Het kan natuurlijk ook zijn dat ik mij hierin vergis...

Voorts heb ik ook gelezen dat het de bedoeling is om hiermee in België te gaan racen (?), maar ook in België is de carbu beperkt tot 19mm en dat bij elke organisatie (FEMS, BMB, Promo Vario).

Greetz
 
Zolang je niet voor het kampioenschap wilt gaan rijden, dus je wilt niet voor de punten rijden, kan je gewoon meerijden met een grotere carb, we zijn ook niet van plan om elke race ofzo te gaan rijden...

Alfonso
 
Originally posted by zagon
hebbie daar geen licensie voor nodig dan?

grtzz.

jawel een dag-licensie mja das geen probleem. Wij rijden gewoon niet voor punten en beker, mja boeiend gaat gewoon om dat je lekker ongestoord kan vlammen en mensen gekmaken :) hehehehe.........
 
Originally posted by Alexander


jawel een dag-licensie mja das geen probleem. Wij rijden gewoon niet voor punten en beker, mja boeiend gaat gewoon om dat je lekker ongestoord kan vlammen en mensen gekmaken :) hehehehe.........

Ach man lekker boeiend... t zou mij dus echt niet boeien he! Rijden op die scoot is gewoon al een kick 8)
 
Back
Top