19,1 PK Sonic gespot bij I.S.T

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Hoe kan het toch dat die v-snaar slipt? Te zware vertanding? Verkeerde afstelling van halfpoulie & drukveer? Gebeuren toch vreemde dingen als je 2.5k rpm terugvalt...


aan de achterpoelies zal het zeker niet liggen !!! Die waren van uitstekende kwaliteit !!! ;) ;)
 
Denk zelf dat het aan de v-snaar lag. Aangezien deze splinternieuw was en nog niet was ingelopen.

Eveneens de koppeling was te zwak ingesteld dus daardoor kan die ook gaan slippen.
 
fonsie: gecondoleerd met je cil (en Claus) en jouw uitdraai ook binnenkort hier?

waar denkt IST te gaan testrijden?

lijkt me wel f@t om daar bij te zijn, ik denk dat ruud wel voor vervoer kan zorgen voor me:?

succes ennuhhh, ik wil wel blazen tegen jullie met zip, maar dan moet je wel ff allebei je banden lek prikken en je tank leeg laten lopen:p

grtzz, Jacco.
 
Thanks allemaal voor de fijne toewensingen :# Ik denk dat er pas gevlamt gaat worden @ jubbega als ik alles op oorde krijg. Maar ik ga Maybe binnekort nog een 2e blok produceren en dan komt deze naar alle waarschijnlijkheid in de verkoop. (blok en cilinder).
 
Originally posted by zagon
Why????

gewoon leuk om te sleutelen of omdat je nu een keertje met speed gaat rijden? (of evo?)

Nee weer manston alleen andere manier van tjoenen. Andere dingen proberen.
 
Back
Top