19,1 PK Sonic gespot bij I.S.T

Originally posted by Alexander
Meting is gedaan op een tovami bank. Gewoon zon zelfde als op klaaswaal.

Speciaal voor MOL dan 19.059 pk :| = 19.1

Setup:

Manston IST Tuned
Carters IST Tuned
Membraan Aangepast
30mm Carbu
Malossi overrange
Malossi Binnenrotor
Standaard Vertanding
Hebo rukas

Dus nu op naar de 20+ :+

En dat zonder uitlaat? Nee ff zonder flauwekul, wat voorn uitlaat hing eronder?

Verder wou ik je even feliciteren 8) . Alfonso was ook mee heh? Had hij zijn dingetje ook mee?

Maare ik spreek je er nog wel ff over, toedels
 
Originally posted by Sjoerdyo


En dat zonder uitlaat? Nee ff zonder flauwekul, wat voorn uitlaat hing eronder?

Verder wou ik je even feliciteren 8) . Alfonso was ook mee heh? Had hij zijn dingetje ook mee?

Maare ik spreek je er nog wel ff over, toedels

Thanks :# Ja die van fons was ook mee maar die is op de bank vastgepeert die zat toen op 17 pk

Beide rijden met C20 0?
 
He Witteveen goed gedaan. zonde van alfonso ze cilinder, maar post effe wat pics. spreek je op msn.

En ik kom binnenkort die lc kit op halen.
 
Tja, dat was wel jammer dat die stuk ging,(dat hoort er ook bij, zeg ik altijd maar)

Maar ja, sonic loopt alweer met nieuwe IST-tuned Manston....:D

Maarja binnenkort moeten we toch ECHT eens gaan rijden, in plaats van sleutelen sleutelen sleutelen....;)
Want het is natuurlijk wel de bedoeling dat IST gaat vlammen in Belgie!!!:)


Alfonso
 
Thanks :)

Ja ik ook. Ik hoop em toch wel met deze pijp steady te krijgen op 19pk. En met de VTM pijp toch zeker 20+

Mja ik heb het vermoeden dat me v-snaar vet doorslipt. Tis dat ik geen filmpje van de run heb maar je hoort em zwaar varieren in toerental. Zo erg zelfs dat ie van 14K terugvalt naar 11.5K en dan in 1x doorknalt naar 13.8K dus dat is erg frappant. Wanneer ik weer tijd heb ga ik dit zeker ff uitzoeken waar het aanligt. :~

VALENTINO DOORWERKEN MET DIE UITLAAT VAN ME ; -)
 
Hoe kan het toch dat die v-snaar slipt? Te zware vertanding? Verkeerde afstelling van halfpoulie & drukveer? Gebeuren toch vreemde dingen als je 2.5k rpm terugvalt...

Verder gewoon toppie-prestatie, en ben erg benieuwd... Als Valentino die uitlaten aflevert, zal het binnen 2 weken uitdraaitjes regenen :D
 
Back
Top