Project Speed NRG

Originally posted by Joor
Hij's behoorlijk fruitig Robbert, nog een tipje... remmen.

Jah, dat moet inderdaad ook nog gebeuren. Maar eerst ff een nieuwe radiateur en AIM teller. En ik heb vandaag gemerkt dat me remschijf erg vettig is, en dus ben ik nu echt heel erg bang dat me voorvork lek is :mad:

Als dit het geval is heb ik echt een probleem, want als ik een nieuwe vork koop wil ik wel een f32s hebben. En dat gaat me dan weer 600 euro kosten. Aangezien ik nog heel veel moet hebben binnen een korte periode is dit dus echt zwaar klote.

Heb er echt spijt van dat ik de voorvork van sander niet heb gekocht....had me ff 300 euro gescheeld, en ding zag er nog perfect uit...
 
Ziet er zekerz nice uit, mooie kleurtjes ook :D

Ik zou alleen wel een paar knipperlicht-glaasjes erop fixen, en dan zwart spuiten ofzo, want die open gaten is nix natuurlijk :p
 
Ik ga inderdaad gaten frezen in de carterkap. En natuurlijk komen er knipperlichten op, moeten alleen ff gespoten worden in het zwart. Dat had ik volgens mij al gezegd.
 
ik ben niet zon fan van die malossi kleuren, maar als je het zelf mooi vind who cares :) Brute setup trouwens, witte velgen lijkt mij btw ook mooier dan gele.. :p
 
mooie setup, klonk wel vetjes in KW al. ben nu ook wel benieuwd. Kleuren zijn mooi, alleen jammer dat ik NTT/NRG's absoluut lelijk vind :p
 
Ok, 2 kleine dingetjes.

1.) De gaten in je beenschild, werk ze ff netjes af. Voorkap ziet er perfect uit, maar je beenschild niet. Maarja, dat is een puntje voor de I zegmaar.
2.) Draai je demper een beetje, dan valt de deuk minder op en ik vind het mooier dan dat het tuutje zo naar buiten staat. Vind je dit zelf wel mooier, gewoon laten staan natuurlijk :)

Vering en remmen wil je wel gaan doen begreep ik, dus daar zeg ik niks over :p
 
w00t zeer netjes hoor!
Lijkt idd op die scooter van Scootin, alleen die in de Scootin had volgens mij geen geel in zijn kleurencombo (of was het nou oranje?)
Die zal idd harder lopen :)
 
Die EBR, dat schijnt wel een OKE ding te zijn of niet/ een maat van hem heeft em en op ze straat nrg zitten, en in ze race thp...hij is er tevree ove.r..nougoed, hij lekt tenminste niet :|

verders moet die malossi sticker op je voorkap groter, maar voorderest geen kanttekeningen.

Trouwens dat zadel, wat kan je daaraan doen? Ik heb ook me kappen er op gezet, en zit ook met zo'n lelijke spleet.
 
Back
Top