This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project Speed NRG

Originally posted by NeoGeniX
ik ben niet zon fan van die malossi kleuren, maar als je het zelf mooi vind who cares Brute setup trouwens, witte velgen lijkt mij btw ook mooier dan gele..

Ik zal er nog ff over nadenken, de een zegt dat wit mooier is, en de ander zegt weer geel. Ik denk toch dat ik voor geel ga, lijkt me net iets mooier....
 

1.) Die gaten moeten inderdaad nog afgewerkt worden, maar dat heb ik helaas een beetje gehaast gedaan. helemaal niet uitgetekend ofsow, gewoon de boor erin gezet. Misschien dat ik eens een nieuw beenschild haal bij de sloop, zodat ik het ff netjes kan doen. Ennuh....dat de voorkap wel mooi gelukt is dat is ook wel logisch, want dat is gedaan met de magische hand van Meneer Koopmans

2.) Ik heb me demper zo naar buiten gezet omdat anders me uitlaat zo vies wordt Ik denk dat ie een beetje te rijk staat, op Klaaswaal reed ik met 102, reedt ie goed mee, maar ik had er voor de zekerheid maar een 106 in gedaan. Heeft Fred toevallig een mengselmeter liggen? Kan ik hem eindelijk een keer goed afstellen.
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ga je eigenlijk nog wat aan het zadel doen?

Zoals ik al in het verhaaltje bij de plaatjes heb verteld, JA!
Ik zoek een zadel wat iets mooier afloopt, sfera zadel ga ik denk ik niet doen. Vindt ik ten 1e een beetje afgezaagd, ten 2e zit het kut, en ten 3e ben ik er een beetje op uitgekeken (lees, ik denk niet dat het mooi staat op de NRG)en ten 4e moet ik dan weer een zadel naar de spuiter brengen.

Iemand een idee voor een zadel? Misschien ga ik wel proberen om mijn eigen zadel te veranderen 8P
 

Ik ben zeker weten tevreden over die EBR vork, en ik zal ook goed balen als ie echt mol is.

En ik wist niet dat er nog een grotere "malossi" sticker was. Verder ben ik eigenlijk helemaal niet zo tevreden over het stickerwerk. Ik vindt die RS24 sticker wel mooi, maar die 7,1 ga ik waarschijnlijk weghalen, ookal zit ie ook op de echte malossi NTT crosser. Ik moet er nog even goed over nadenken, misschien ga ik wel me eigen stickers maken.....

* edit * : En de stickers op het spatbord ga ik ook veranderen, ik ben de enige die de "kroon oil" sticker mooi vindt. En er moeten ook nog 1 a 2 Koopmans tuning stickers op.
 
he mhr4 ever...ik heb nog een scheve voorvork van een nrg liggen...ik weet niet of die past en/of je er wat mee kan...als je interesse heb...pm me maar ff
 
Originally posted by mhr4ever


Ik zal er nog ff over nadenken, de een zegt dat wit mooier is, en de ander zegt weer geel. Ik denk toch dat ik voor geel ga, lijkt me net iets mooier....

gwn voor geel gaan!
 
Originally posted by NeoGeniX
Inderdaad gele velgen zijn bij nader inzien mooier


He gast, bedankt! Hier had ik helemaal niet aan gedacht om ze ff in te kleuren. Nu ik dit zie is het inderdaad vetter als wit. Thanxx a lot
 
Originally posted by mhr4ever


Ja, ik ben ook zeer tevreden met het spuitwerk. Hadden jullie zeker niet verwacht he, dat het mooi zou worden 8)


Volgens mij was ik niet degene die dat zei....
was het niet Mr. Jonker....? met z`n nwe milieu verf enzo....

Maar eh? wat voor colour `Koopmans` stickers neem je?
Volgens mij kan je elke kleur vragen...... Maar ik zie je dan wel
bij Fred.... zekerz als je op een zaterdag komt.

Ziet er nogmaals goed uit......


Tinne..
 
hehe geen probleem, ik wou gewoon ff zeker weten wat er nou mooier stond Het is hetzelfde geel als op de rest van de scooter btw.
 

je hebt gelijk, het was Joor inderdaad. Hij had het erover dat de meeste spuiters met verf op waterbasis spuiten, en dat dat op den duur gaat verkleuren. Hij had zijn racer op "tinner"(toch??) basis laten spuiten. Dat schijnt beter te zijn maar mag niet meer omdat het slecht voor het milieu is. Maarja...we zien wel of het gaat verkleuren.

En die koopmans sticker doe ik of in het zwart of in het wit, wat vinden jullie mooier?
Ik denk dat zwart beter is omdat dat wat mooier staat op oranje en geel, wit valt dan bijna niet op.

En ik zie je inderdaad wel weer een keer bij Fred, zal er ook op een zaterdag zijn. omdat ten 1e school dan weer begint, en kan ik weer gezelig een praatje maken met Meneer Tinne
 
koel dingetje, en zoals iedereen al zegt: velgen moeten geel

En over dat zadel he, als je Sander nou ff schopt dat hij mij dat sfera zadel doet kun je mijn normale tph zadel overnemen dat gewoon schuin afloopt
 

1.) Verklaart idd waarom het er goed uitziet. Joor ze voorkap is ook schitterend

2.) Heb net met Fred gesproken op msn. Hij is bezig met een mengselmeter.

[offtopic]
Moest van Freddy Koopmans zeggen dat het er netjes uitziet.

Tip van Fred: Gaten in je beenschild moeten groter, anders kom je in de problemen met je koeling.
[/offtopic]
 
Last edited:
Originally posted by b0em
koel dingetje, en zoals iedereen al zegt: velgen moeten geel

En over dat zadel he, als je Sander nou ff schopt dat hij mij dat sfera zadel doet kun je mijn normale tph zadel overnemen dat gewoon schuin afloopt


Volgens mij zijn er een hele hoop mensen die dat zadel van Sander willen hebben
 

1.) Zekerz weten

2.)Dat is perfect, nu maar hopen dat ie snel af is

En ik was al van plan om ff een nieuw beenschild op de scootersloop te halen. Deze gaatjes zijn ook niet echt netjes, gewoon zonder uittekenen door boor erin gezet 8)