Update 14-03-2010:
Toch in de tussentijd nog tijd gehad om aan de NRG te werken. Er waren wat dingen waar in niet tevreden over was, bijvoorbeeld het koelsysteem. dat zat eerst vast met tyraps (nu nogsteeds
), maar het zat onder spanning, kappen stonden daardoor ook onder spanning, dus dat schoot niet op. Met dat ik de kappe eraf trok, sprong ook de rad uit de tyraps. Het ding is helemaal uitelkaar geweest en daarna weer netjes inelkaar gezet.
Ik heb de speedfight radiateur een kwart slag gedraaid, waardoor de aansluitingen veel fijner uit kwamen. Eerst duwde het kroonstuk met naar rechts sturen tegen de slangen op, dat moet je natuurlijk niet hebben, het moet allemaal mooi vrij lopen. Dus alles netjes aangesloten en de slangen fijn op de plaats getyrapt. Daarna de vuldop in de binnenkap gemaakt (waar origineel de vuldop ook zit) en dat ook netjes vast gezet. Daarna de rad vast getyrapt aan mijn frame en binnenkap en nu zit het als een huis. Ik ben er wel 3 uur mee bezig geweest, maar dan heb je ook wat
.
Ipv de achterveer is er nu een achterstaaf gekomen wat ik bij een frame had gekregen van een zip. Deze is een stukje korter als de nrg achterveer, waardoor hij lekker sprintstylo laag staat. Het nadeel is alleen dat mijn achterremkabel nu te kort is, dus even een runner model fixen.
Hier 2 foto's van de NRG in huidige status:
[IR]http://i315.photobucket.com/albums/ll455/Denoize/Nrglaag.jpg[/IR]
[IR]http://i315.photobucket.com/albums/ll455/Denoize/nrglaag2.jpg[/IR]
De 1e foto komt het meest overeen met de echte kleur.