Nieuwe parts #4

Status
Not open for further replies.

Tom.#86

TKT!
Vorige topic is alweer over de 1000 posts.

In het vorige topic ging het over de nieuwe onderdelen die te zien zijn in de Show @ Milaan.

o.a.:

Malossi Bigbore kits 76cc/86cc
Nieuw stage6 spullen.

640x480-PB061190.jpg


44mm slag as.
640x480-PB061189.jpg


Big_Bore.JPG


Big_Bore_2.JPG


big_bore_3.JPG


Stage6 poulies:

eqco6h.jpg


Stage RT achterveer:

2cmndc7.jpg


Stage6 vertandings deksel:

640x480-PB061220.jpg


Vario's

640x480-PB061221.jpg



Cilinder van fabrizi.

640x480-PB061203.jpg



En meer :P
 
Advertisement - register to remove this

Ohw :P haha. (Zie het ;))
Maar vind ze opzich wel duur, maar durf hem nog niet voor te bestellen omdat ik niet weet hoe hij op een SPEED presteert (mina). Dus wacht wel eventjes af :W

Waar slaat dit op?
weet je wel hoe een polini evo, eprom, hpi, selletra,tjt, pvl op een speed presteert dan??
pffff...

ontopic:
304 euro vind ik nog steeds duur voor die rotor! vooral omdat er gezegd dat ze veel goedkoper zouden zijn dan een mhr!

die speed BB is opzich wel leuk voor de sprint :)
volgend jaar dus alleen maar BB aan de start bij de SBO sprint :winner:
 
Op het italiaanse forum las ik dat de prijzen voor de Big bore korte slag 420 euro is en de voor de 44mm slag 650 euro. Krukas heb ik niks over gelezen:)

Dat is echt niet meer grappig.
Pure winst voor Malossi, aangezien de productiekosten ongeveer net zoveel zullen zijn als een normale speed.
Mja, iedereen koopt toch wel :P

Ben benieuwd of Polini zich nog gaat mengen in de cc strijd.
 
http://www.bestpic.nl/output/1194638428.jpg

Mapje van de 86cc speed:) Timing 192/132 en ze geven een squish op van 0,8mm

Leuk feitje, malossi geeft voor een standaard speed 24 cv(pk) op en voor de bigbore 86cc 29 pk. Is dus ongeveer 20% meer. Zou de 27+ wel haalbaar moeten zijn:W

Hej tom, heb je er ook een kunnen vinden van de korte slag bigbore?

Edit: laat maar heb hem al gevonden op de malossi site
 
Last edited:
Dat is echt niet meer grappig.
Pure winst voor Malossi, aangezien de productiekosten ongeveer net zoveel zullen zijn als een normale speed.
Mja, iedereen koopt toch wel :P

Ben benieuwd of Polini zich nog gaat mengen in de cc strijd.

Is niet helemaal waar:) Er zitten natuurlijk nogal wat ontwerpkosten in (denk ook aan nieuwe zuigers), daarnaast is de afzetmarkt van deze nogal kit wat kleiner dan van een 70cc speed. Minder=duurder. Ik denk niet dat polini zich hiermee gaat mee mengen aangezien het een al behoorlijk verzadigde markt is, denk aan 2fast, TCR, Malossi, Fabrizi, Simonini, Parmakit. Maar wie weet:)
 
Nou nou Thijs wat een woord gebruik:+ die 44mm slag is 100% geen am6 zuiger kun je ook wel op de plaatjes zien. Die op de korte slag zal wel nagenoeg gelijk zijn.
 
ontopic:
304 euro vind ik nog steeds duur voor die rotor! vooral omdat er gezegd dat ze veel goedkoper zouden zijn dan een mhr!

Wie heeft dat gezegd dan? Stage6 zelf niet iig....iedereen ging er gewoon vanuit, omdat stage6 met alles goedkoop is, en daarom valt het nu bij iedereen tegen. Maar een gewone PVL rotor is duurder dan een malossi rotor, een heel stuk duurder ook geloof ik. Weet niet de exacte prijs, als stage 6 de PVL rotor vervolgens onder die van malossi (selettra dus) weet aan te bieden, dan is dat in mijn ogen heel wat hoor...

m.a.w....als je het zo bekijkt, is het dus wel goedkoop. Ik hoop alleen niet dat hij verplicht wordt gesteld voor de stage6cup, want geen zin om weer 300e uit te gaan geven aan iets wat ik eigenlijk al heb, maar dan in een ander kleurtje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top